Gå til innhold

zyban

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn for å slutte å røyke (usikker på pillenavnet), er det virksomt? Prøvd det?

Skrevet

Mannen min prøvde det. Han har alltid røykt masse, og hatt lite motivasjon til å slutte når først abstinensene har kommet.

Med Zyban klarte han å holde opp i over 1 mnd! Vi gnidde oss i øynene, og trodde nesten ikke hva vi så.

MEN, og det er stort men her:

Han ble super-hormonell av de pillene! Skulle tro han var gravid med trillinger, det var utrolig slitsomt både for ham og meg.

Han måtte rett og slett slutte på pillene pga alle bivirkningene, det er jo tross alt antideprisiva.

Så nå er det et år siden, og han har utrolig nok klart å kutte masse ned på røyken nå de siste dagene - uten noen form for hjelpemidler.

Men uansett, Zyban virker sikkert forskjellig på forskjellige folk. For mannen min fjernet den røyketrangen, men han fikk monster-PMS... For andre virker det kanskje annerledes.

Lykke til, uansett, med å stumpe røyken - håper du klarer det!

Skrevet

Mannen min prøvde det. Han har alltid røykt masse, og hatt lite motivasjon til å slutte når først abstinensene har kommet.

Med Zyban klarte han å holde opp i over 1 mnd! Vi gnidde oss i øynene, og trodde nesten ikke hva vi så.

MEN, og det er stort men her:

Han ble super-hormonell av de pillene! Skulle tro han var gravid med trillinger, det var utrolig slitsomt både for ham og meg.

Han måtte rett og slett slutte på pillene pga alle bivirkningene, det er jo tross alt antideprisiva.

Så nå er det et år siden, og han har utrolig nok klart å kutte masse ned på røyken nå de siste dagene - uten noen form for hjelpemidler.

Men uansett, Zyban virker sikkert forskjellig på forskjellige folk. For mannen min fjernet den røyketrangen, men han fikk monster-PMS... For andre virker det kanskje annerledes.

Lykke til, uansett, med å stumpe røyken - håper du klarer det!

Takk for ditt svar. Fint å høre om folk som har prøvd dette :)

Gjest fortsatt røykfri
Skrevet

Jeg har brukt Zyban i to runder.

Første gang ble jeg bare så helt utrolig kåt og hemingsløs, kutta ut av den grunn.

Andre gangen slutta jeg å røyke uten merkelige bivirkninger.

Skrevet

Jeg har brukt Zyban i to runder.

Første gang ble jeg bare så helt utrolig kåt og hemingsløs, kutta ut av den grunn.

Andre gangen slutta jeg å røyke uten merkelige bivirkninger.

Heldige du som har klart det! Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...