Gå til innhold

Hva er det med pepsi Max?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker sånn ja. Holder meg langt unna den. Magen blir helt ødelagt.

Drikker så sjelden brus at når jeg først gjør det, så må det være ordentlige saker!

Men det er bra at det finnes et alternativ til den sukkerholdige brusen for de som ønsker det.

Skrevet

Det har jeg også lurt på...

Nå er forøvrig min nye favoritt Cola Zero - det er den beste colaen!

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg skjønner det heller ikke. Jeg blir selv kvalm av denne brusen, og sverger til ekte cola eller annen brus med sukker. Sprite Zero er god da.

Sambo drikker kun pepsi max, men han synes cola er bedre, og det irriterer vettet av meg når han drikker av "min" cola når han har 3 liter pepsi max selv som han vet jeg ikke rører.

punky brewster
Skrevet

Jeg skjønner det heller ikke. Jeg blir selv kvalm av denne brusen, og sverger til ekte cola eller annen brus med sukker. Sprite Zero er god da.

Sambo drikker kun pepsi max, men han synes cola er bedre, og det irriterer vettet av meg når han drikker av "min" cola når han har 3 liter pepsi max selv som han vet jeg ikke rører.

hehe, godt å være singel får ha brusen min i fred:)

Skrevet

Det er vel ingen som drikker pepsi max?

Trodde det bare var hyllefyll jeg. ;) Neida, bare surrer... men har ikke sett noen som drikker det på aldri så lenge.

Skrevet

Pepsi max smaker kunstig og ekstremt søtt, akkurat som vanlig cola, Tab Xtra og andre coladrikker.

Skrevet

Pepsi max smaker kunstig og ekstremt søtt, akkurat som vanlig cola, Tab Xtra og andre coladrikker.

Neida, TabX-tra smaker ikke søtt, det er derfor jeg bare liker den og ingen andre av coladrikkene. ;)

Skrevet

Neida, TabX-tra smaker ikke søtt, det er derfor jeg bare liker den og ingen andre av coladrikkene. ;)

OK, if you say so.. ;o)

Skrevet

Fordi det er godt :-)

Dessuten hater jeg tanken på sukkerholdig brus...

(drikker vel ca tre glass Pepsi max i uka..)

Skrevet

Det har jeg også lurt på...

Nå er forøvrig min nye favoritt Cola Zero - det er den beste colaen!

Huff, den er helt pyton!!! Ikke engang de tre ungene mine liker den!

Skrevet

Huff, den er helt pyton!!! Ikke engang de tre ungene mine liker den!

Smaken er som baken osv...

:-)

Gjest Pepsi og Cola er noe IKKE godt
Skrevet

pepsi og cola er da IKKE godt!

Gjest hallow :o/
Skrevet

Vi drikker litervis hver dag - avhengig.

Jeg også drikker masse, men holder meg til Cola Light som jeg liker best. Usunt, men så godt når den er iskald og brusende ...!

Skrevet

Jeg kjøpte en pepsi max da jeg skulle ha eksamen på fredag pga jeg ikke hadde mynter til colaautomaten, og i "disken" solgte de kun pepsi-bruser.

Coca cola er favoritten. Men pga slanking nå, så blir det coca cola light. Pepsi max minner meg om et eller annet i mallorca. Tror det er vaskekjerringene på hotellet. Altså lukten.. eller smaken. Nei jeg har ikke smakt på vaskekjerringene. Tror smaken av pepsi max minner meg om lukta til vaskemidlene de brukte.. (jeg har ikke vært der siden jeg var 12 år eller no, men har vært der så mange ganger, på samme hotell, at jeg husker det godt)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...