Gjest metodene Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Feltarbeid/case study, grandid theory, etnografi, introspeksjon, hermeneutikk. Jeg må lære meg disse metodene, og aner ikke akkurat nå hva disse går ut på. Må finne en plass å lese om dette, slik at jeg kan sette meg inn i disse. Har du et tips? 0 Siter
Adriana Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Vitenskaps- og metodebøker på bibliotek eller bokhandel. Kjøp noe sånt som innføring i vitesnak og metode eller noe sånt. Ellers så kan du jo begynne å søke etter det på nettet. 0 Siter
flowy Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Forfatterene Polit og Beck er gode på dette. Ta et søk. Ellers heter det grounded theory. ;-) 0 Siter
linko Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 "The good research guide for small-scale social research projects" av Martyn Denscombe. Det er en fin innføring... PS Det heter grounded theory 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.