Gå til innhold

Menn skal vel ikke tolkes?

Anbefalte innlegg

Gjest oslojenta82
Skrevet

Jeg var på date med verdens mest fantastiske mann for et par uker siden. Vi hadde det kjempe kjekt og alt var helt tipp topp! Han sa også at han hadde kost seg veldig. Jeg har sendt et par meldinger til han etter dette, èn kose-melding og en der jeg spurte om han ville finne på noe, men han kunne ikke den kvelden, for han hadde eksamen dagen etter... Og det er jo helt forståelig det... MEN det som frustrerer meg er at han ikke tar videre initativ. Jeg har truffet han et par ganger etter dette. Noen ganger går han bort til alle andre bortsett fra meg, snakker med alle mulige jenter som jeg tviler på han er interessert i, (type opptatte og gifte jenter) og når jeg går bort i nærheten av ham, for å "snike" meg innpå han "tilfeldigvis", da går han eller noe slikt. Etter langt om lenge og lengre enn langt kommer han bort til meg, og vi flørter, og alt er kjempe kjekt! :-) Så går jeg og venter på melding fra han, men der kommer aldri noen, og han spør aldri om vi skal gjøre noe en dag. Jeg blir så usikker på han. Utifra de gangene vi er med hverandre, skulle jeg tro han er interessert. Folk rundt spurte meg til og med etterpå om vi hadde noe på gang eller noe. Hva skulle jeg svare? Det er jo umulig å vite... Jeg føler at jeg må gjøre alt for at noe i det hele tatt skal skje. Jeg liker ikke det, for jeg er ganske forsiktig av meg...

Tips og råd folks?!

punky brewster
Skrevet

Han er nok ikke så intereesert kan det virke som, han synes kanskje daten var koselig, men at kjemien ikke var helt på plass

Gjest oslojenta82
Skrevet

Han er nok ikke så intereesert kan det virke som, han synes kanskje daten var koselig, men at kjemien ikke var helt på plass

Men kan han ikke da gi meg litt bedre tegn på det da? For han komemr jo bort og flørte som bare det... Det er bare at han ikke tar videre intiativ. Jeg må legge til at denne fyren har aldri hatt dame, og er av typen som er dårlig på å få ting til å faktisk skje. (hørt fra andre)

Skrevet

Men kan han ikke da gi meg litt bedre tegn på det da? For han komemr jo bort og flørte som bare det... Det er bare at han ikke tar videre intiativ. Jeg må legge til at denne fyren har aldri hatt dame, og er av typen som er dårlig på å få ting til å faktisk skje. (hørt fra andre)

Noen menn er bare feige, og sier ikke ting, men forventer at vi damer skal skjønne det av oss selv.

*det er ikke for ingenting vi damer har ord på oss for å være mer logisk enn menn*

Skrevet

Glem ham. Han er i alle fall ikke interessert i noe seriøst forhold. Høres ut som han rett og slett ikke er interessert, men bare ikke klarer å si det, og er så usikker at han flørter isteden.

Skrevet

Kanskje han føler seg ubehjelpelig og ikke vet hvordan han skal takle situasjonen? At det er litt trygt for ham å prate med andre også, så ikke du skal bli skremt bort av en altfor ivrig mann?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...