Moraki Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Laptopen min er så møkkete, det har falt ulike støvting, smuler, litt sjokoladebiter o.l nedi mellom tastene og litt rundt omkring. Skulle gjerne ha vasket den, men det tør jeg ikke, i fare for at jeg ødelegger den. Hvordan kan jeg vaske PCn? 0 Siter
citoyen Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Trykkluft på boks for å få ut alle løse smuler, og så forsiktig over med en fuktig (men ikke våt) klut der du kommer til. 0 Siter
Moraki Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 Sett den i oppvaskmaskina. Det har jeg allerede prøvd, men det skrangla sånn.. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Trykkluft som Citoyen sier - og så bruker du sånne smale q-tips nedimellom tastene for å tørke litt. Tipper du får dem i pc-butikker... 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Legg den i bløt i mildt grønnsåpevann (ikke for varmt!). Putt hårføneren oppi, så blir den ikke våt (Men nei, jeg har ingen gode ideer ) 0 Siter
calendula Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Du får små spesial Q-tips lignende greier som er satt inn med rensevæske. Virker veldig bra, vi har dem på jobb. 0 Siter
Patsi Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Legg den i bløt i mildt grønnsåpevann (ikke for varmt!). Putt hårføneren oppi, så blir den ikke våt (Men nei, jeg har ingen gode ideer ) Eller Biotex, kanskje? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Eller Biotex, kanskje? Neineinei, du må jo ikke ødelegge laptopen! *fnise* 0 Siter
Patsi Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Neineinei, du må jo ikke ødelegge laptopen! *fnise* Nei nei, det glemte jeg. Å legge laptopen til bløt i grønnsåpevann er nok mest skånsomt. Men det er viktig å i la den ligge for lenge, da kan den bli vassen og myk. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Nei nei, det glemte jeg. Å legge laptopen til bløt i grønnsåpevann er nok mest skånsomt. Men det er viktig å i la den ligge for lenge, da kan den bli vassen og myk. Må ikke ligge for lenge, nei! Det er nok det som ofte er grunnen til at laptoper blir ødelagte etter å ha ligget i grønnsåpebad. 0 Siter
Patsi Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Må ikke ligge for lenge, nei! Det er nok det som ofte er grunnen til at laptoper blir ødelagte etter å ha ligget i grønnsåpebad. Ja, folk er altfor slurvete med akkurat det... *rister oppgitt på hodet* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.