Gå til innhold

Huskjøp

Anbefalte innlegg

Gjest litt lei meg
Skrevet

Endelig ble huset jeg har sikla på lagt ut for salg.

Var på visning om fredagen.

Det var ikke helt som jeg trodde, litt dumme rominndelinger noen steder, men bedre enn hva vi har idag.

Husbonden her var absolutt ikke fornøyd, han ville mye heller bo her, så det var bare å glemme hele greia ifølge han.

Jeg har prøvd å prøvd å diskutere "drømmehuset" med han, men nei, steil som f, har han vært.

Fikk tlf. idag om at første budet har kommet inn, om vi ville legge inn bud. NEI kom det fra husbonden her, vi kom ikke til å legge inn bud i det hele tatt, de kunne bare glemme oss .....

Å nå får jeg ikke sove ..... ligger bare å ser for meg huset, drømmer om hvordan vi kunne fått det er osv osv.

Er rett og slett lei meg for at han ikke klarte å se hva jeg så, at han var så bastant på at det huset skulle han IKKE ha.

Det er ikke ofte det blir lagt ut hus til salgs her vi bor .... og akkurat nå så finnes jeg ikke fornøyd med det vi har for alt i verden.

Så nå sitter jeg her da å prøver å skrive av meg frustrasjonen, å håper at Ole Lukkøye snart kommer ..... skal snart opp for å dra på jobb .....

streker paa veggen..!
Skrevet

Trist a, hvorfor ville han ikke ha det huset?

jeia1365380317
Skrevet

Trist a, hvorfor ville han ikke ha det huset?

Uff, kan du ikke prøve å si han at dere må vel kunne diskutere det, han kan vel ikke legge ned veto, sånn uten vidre?

Hadde ikke jeg finni meg i !

Om det da ikke er veldig gode grunner da?

Hold på ditt, og få han inn på teppe til diskusjon!

Demokrati, heter det :)

Klem fra

Gjest hallow :o/
Skrevet

Få ham med deg på en visning til og legg fram dine planer med huset og dine argumenter på en fornuftig og rolig måte. Kanskje han da vil se dette annerledes. Lykke til. Har man funnet drømmehuset så er det klart man må kjempe for å få det.

Skrevet

Prøv å se positivt på det. Hvis det ikke var så "perfekt" som du hadde tenkt deg det likevel, og mannen din ikke er interessert så venter du bare til det dukker opp et annet hus som viser seg å være mye bedre egnet.

Det er veldig ofte sånn.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...