Patsi Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Har noen bry til å: - Sparke meg i baken, og gi meg noen tips til noe fornuftig jeg kan gjøre eller - Øke skrive-frekvensen litt her på DOL, så jeg har noe å lese... På forhånd takk! 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Begynn å lage litt jul...om du er på jobb eller er hjemme =) Lag litt julestemning...sett på litt julemusikk, vær kreativ... Sitter du her enda? SÅ KOM DEG I GANG Å GJØR NOE DA!!!! 0 Siter
Patsi Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 Begynn å lage litt jul...om du er på jobb eller er hjemme =) Lag litt julestemning...sett på litt julemusikk, vær kreativ... Sitter du her enda? SÅ KOM DEG I GANG Å GJØR NOE DA!!!! Hehe *rødmer* På vei opp nå - skal vaske kjøkkenet :-) 0 Siter
Piraye Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Vask, rydd, pakk julegaver, gå ut med søpla, åpn opp det skapet du aldri har turt å rydde i! Mulighetene er endeløse! Jeg har holdt på i hele natt. Den som er "innskapet" er riktignok ikke tatt, men nå er det bare søpla som skal ut, sandkassen, bytte sengtøy og vaske av gulvene igjen! 0 Siter
Patsi Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 Vask, rydd, pakk julegaver, gå ut med søpla, åpn opp det skapet du aldri har turt å rydde i! Mulighetene er endeløse! Jeg har holdt på i hele natt. Den som er "innskapet" er riktignok ikke tatt, men nå er det bare søpla som skal ut, sandkassen, bytte sengtøy og vaske av gulvene igjen! Så sant, så sant :-) Nå har jeg tatt kjøkkenet - det føles deilig! Skal prøve å få tatt mer etter hvert :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.