Gå til innhold

Betennelsesdempende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå har jeg ikke hatt bruk for slike tabletter, greid meg med gel på utsiden. Men nå har jeg betennelse i skulderen og det er snart jul, m.a.o veldig upraktisk tidspkt. å ikke kunne løfte høyre arm.

Jeg har fulgt med på diskusjoner her inne om forskjellige merker, og vil vite hva jeg skal be om resept på. Jeg har litt astma, og ser jo hva som står på pakningsvedleggene - om man tar tabletter likevel, er det da snakk om "mild forverring" av pusten i noen minutter eller er det verre?

Og jeg har skjønt at mange får dårlig mage av slikt, noen merker som er verstinger?

Håper på rask hjelp

:(

Skrevet

Du har vel stort sett valget mellom Voltaren og Brexidol.

Voltaren er det sterkeste alternativet, gir deg dårlig mage men er også den mest effektive.

Jeg fikk uggen mage av Voltaren men ikke mer enn jeg taklet fint! Brexidol kjente jeg ikke så mye til noen veier.

Skrevet

Du har vel stort sett valget mellom Voltaren og Brexidol.

Voltaren er det sterkeste alternativet, gir deg dårlig mage men er også den mest effektive.

Jeg fikk uggen mage av Voltaren men ikke mer enn jeg taklet fint! Brexidol kjente jeg ikke så mye til noen veier.

Takk. Prøver det, jeg.

Skrevet

Jeg har brukt ganske høye doser Ibux to dager i måneden i mange år og aldri hatt noen problemer med magen. Jeg har i tillegg brukt de samme tablettene (600 mg) mot ryggsmerter i perioder, med god effekt.

Caloni Makaroni
Skrevet

Brexidol fungerer vel bra, ja. For de fleste :) Legen har vel sine meninger han også. Du kan jo gå til ham og si at du har fått tips om både Brexidol og Voltaren, men er litt bekymret for om Voltaren gir deg mageproblemer. Jeg fikk forøvrig ingen problemer med Voltaren.

Skrevet

Jeg får problemer med kvalme av Brexidol, men ingen bivirkninger av Voltaren, så jeg tror dette er veldig individuelt.

Håper du blir bedre snart :-)

Skrevet

Naproxen kan være et alternativ til Voltaren og Brexidol. Du må opp i en dose på 500mg X 2 i døgnet hvis det skal noen effekt.

Skrevet

Naproxen. Du kan ta dobbel eller 3 dobbel dose i 4 dager uten at det er farlig. Det har jeg fra lege og kiropraktor. Så fortsetter du med vanlig dose hvis du trenger det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...