Gå til innhold

Skrittteller til jul..

Gjest vanskelig å finne noe ass....

Anbefalte innlegg

Gjest vanskelig å finne noe ass....
Skrevet

Er det en dårlig gaveide å gi en skritt-teller?

Jeg tenkte på mine foreldre som begge er i 50åra..

Hvor mye koster en slik og hvor får jeg kjøpt slike?

Noe som vet?

Skrevet

Vitus-apotekene har den skrittelleren som vant TV"-testen på tilbud til 299 ut året (koster vanligvis 399). Den ønsker jeg meg!

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Vitus-apotekene har den skrittelleren som vant TV"-testen på tilbud til 299 ut året (koster vanligvis 399). Den ønsker jeg meg!

Kan det hende den blir billigere etter jul?

Skrevet

Kan det hende den blir billigere etter jul?

Aner ikke. Tvilsomt, siden den allerede nå er på tilbud.

Skrevet

Jeg får den til jul! ;o) Jeg fant den tilfeldigvis på kottet (lette etter noe annet) og fikk derfor beskjed om å pakke den inn selv... Han er ikke flink med innpakking og jeg elsker det så det var helt greit. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...