Gå til innhold

Julepresang til mannen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke på noe.

Vanskelig å kjøpe klær, da han er så konservativ og jeg vet aldri om det faller i smak.

Når jeg spør hva han ønsker seg, sier han bare truser og sokker. Kan alltids kjøpe det, men vil gjerne kjøpe noe mer enn det da.

Har dere noen forslag til meg?

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

6

• mariaflyfly

3

• nick

3

• Patsi

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest sesong en
Skrevet

Jeg ville kjøpt film eller sesong 1 av en serie. Hva med Deadwood eller The wire?

Skrevet

Mannen min ønsker seg boka Skiguide i Norge, tror jeg den heter.

Om han får den eller ikke, kan jeg ikke skrive her, i tilfelle han smugleser *s*

Og så ønsker han seg dunpute!

Gjest hallow :o/
Skrevet

CD, bok, slips, deo, after shave, slipsnål, barbermaskin, verktøy.

Skrevet

Mannen min ønsker seg støvsuger, Branndrakt, oljeflaske, ny skolesekk, og Pondusbøker.

Skrevet

Mannen min ønsker seg støvsuger, Branndrakt, oljeflaske, ny skolesekk, og Pondusbøker.

Ha ha, jeg fikk lyst til å kjøpe støvsuger på pur f.., men jeg kan vel ikke gjøre det:)

Skrevet

Mannen min ønsker seg boka Skiguide i Norge, tror jeg den heter.

Om han får den eller ikke, kan jeg ikke skrive her, i tilfelle han smugleser *s*

Og så ønsker han seg dunpute!

"Mannen min ønsker seg boka Skiguide i Norge, tror jeg den heter"

Det kunne sikkert vært noe for mannen min også. Får ta meg en tur til bokhandelen i dag.

Skrevet

"Mannen min ønsker seg boka Skiguide i Norge, tror jeg den heter"

Det kunne sikkert vært noe for mannen min også. Får ta meg en tur til bokhandelen i dag.

Fant den på Bokkilden: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1861265

Ser veldig fin ut! veldig praktidk bok, med masse info om alle alpinsteder i Norge, gruppert etter størrelse og kvalitet.

Skrevet

Ha ha, jeg fikk lyst til å kjøpe støvsuger på pur f.., men jeg kan vel ikke gjøre det:)

Hva med stuepikedrakt? ;p

Skrevet

Har han en spesiell hobby? Jeg har kjøpt grønn laser til mannen min, som er en veldig ivrig stjernetitter...

Ellers kan bøker og filmer være ting som menn setter pris på...

Skrevet

Håper de har den i en bokhandel også. jeg tror denne må være midt i blinken for han.

Jeg har en mistanke om at bokkilden og bokklubbene er samme rederi. Jeg skulle nemlig betale en bok på bokkilden, og befant meg da plutselig på bokklubbenes sider.

I så fall får du kjøpt alt bokkilden har i et stort telt i spikersuppa. Der har bokklubbene julesalg i disse dager.

Skrevet

Har han en spesiell hobby? Jeg har kjøpt grønn laser til mannen min, som er en veldig ivrig stjernetitter...

Ellers kan bøker og filmer være ting som menn setter pris på...

Han liker turer i skog og mark, både på ski og på beina. Og sove i telt er helt hans stil, men jeg kan ikke komme på en ting han ikke har av utstyr.

Dessuten kjøpte han ny seilbåt for 2 år siden, så det kunne være aktuelt med noe til den, men jeg vet ikke helt hva det skulle være.

Skrevet

Han liker turer i skog og mark, både på ski og på beina. Og sove i telt er helt hans stil, men jeg kan ikke komme på en ting han ikke har av utstyr.

Dessuten kjøpte han ny seilbåt for 2 år siden, så det kunne være aktuelt med noe til den, men jeg vet ikke helt hva det skulle være.

Hva med kikkert, gps, varme klær/undertøy, hodelykt, letherman...? Bare et forslag...

Skrevet

Håper de har den i en bokhandel også. jeg tror denne må være midt i blinken for han.

Ja, jeg så den i en bokhandel for et par uker siden. Den er helt ny, så de har den sikkert!

Skrevet

Hva med kikkert, gps, varme klær/undertøy, hodelykt, letherman...? Bare et forslag...

Han har alt;o)

Men nå kom jeg på noe. I sommer da vi var på seiltur, savnet jeg en lykt til å sette ute på dekk, når vi sitter ute i mørket og koser oss med vin.

Kanskje noen av dere vet hvor man kan få kjøpt en skikkelig en?

Skrevet

Jeg har en mistanke om at bokkilden og bokklubbene er samme rederi. Jeg skulle nemlig betale en bok på bokkilden, og befant meg da plutselig på bokklubbenes sider.

I så fall får du kjøpt alt bokkilden har i et stort telt i spikersuppa. Der har bokklubbene julesalg i disse dager.

Takk for tips. Da vet jeg hvor jeg skal etter jobben:)

Skrevet

Drill! Nærmere bestemt en Dremel med en million biter å putte på.

Hvorfor får vi aldri drill?

En god nummer to er en bra klokke. Jeg får en Citizen Eco Drive av Sheila. Det blir min andre. De skal det aldri skiftes batteri på. Mange fine modeller å velge mellom, og ikke så himla dyre.

Muligens finne du en vanntett en? Det er jeg ikke sikker på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...