Gjest Wita Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg finner ikke på noe. Vanskelig å kjøpe klær, da han er så konservativ og jeg vet aldri om det faller i smak. Når jeg spør hva han ønsker seg, sier han bare truser og sokker. Kan alltids kjøpe det, men vil gjerne kjøpe noe mer enn det da. Har dere noen forslag til meg? 0 Siter
Gjest sesong en Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg ville kjøpt film eller sesong 1 av en serie. Hva med Deadwood eller The wire? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Mannen min ønsker seg boka Skiguide i Norge, tror jeg den heter. Om han får den eller ikke, kan jeg ikke skrive her, i tilfelle han smugleser *s* Og så ønsker han seg dunpute! 0 Siter
Gjest hallow :o/ Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 CD, bok, slips, deo, after shave, slipsnål, barbermaskin, verktøy. 0 Siter
Lula Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Mannen min ønsker seg støvsuger, Branndrakt, oljeflaske, ny skolesekk, og Pondusbøker. 0 Siter
Gjest tipse Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Hvilken prisklasse sånn ca er det snakk om? 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Mannen min ønsker seg støvsuger, Branndrakt, oljeflaske, ny skolesekk, og Pondusbøker. Ha ha, jeg fikk lyst til å kjøpe støvsuger på pur f.., men jeg kan vel ikke gjøre det:) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Mannen min ønsker seg boka Skiguide i Norge, tror jeg den heter. Om han får den eller ikke, kan jeg ikke skrive her, i tilfelle han smugleser *s* Og så ønsker han seg dunpute! "Mannen min ønsker seg boka Skiguide i Norge, tror jeg den heter" Det kunne sikkert vært noe for mannen min også. Får ta meg en tur til bokhandelen i dag. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 "Mannen min ønsker seg boka Skiguide i Norge, tror jeg den heter" Det kunne sikkert vært noe for mannen min også. Får ta meg en tur til bokhandelen i dag. Fant den på Bokkilden: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1861265 Ser veldig fin ut! veldig praktidk bok, med masse info om alle alpinsteder i Norge, gruppert etter størrelse og kvalitet. 0 Siter
Gjest tipse Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Ha ha, jeg fikk lyst til å kjøpe støvsuger på pur f.., men jeg kan vel ikke gjøre det:) Hva med stuepikedrakt? ;p 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Fant den på Bokkilden: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1861265 Ser veldig fin ut! veldig praktidk bok, med masse info om alle alpinsteder i Norge, gruppert etter størrelse og kvalitet. Håper de har den i en bokhandel også. jeg tror denne må være midt i blinken for han. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Hva med stuepikedrakt? ;p Enda bedre:) 0 Siter
buzzy Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Har han en spesiell hobby? Jeg har kjøpt grønn laser til mannen min, som er en veldig ivrig stjernetitter... Ellers kan bøker og filmer være ting som menn setter pris på... 0 Siter
Babette Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Håper de har den i en bokhandel også. jeg tror denne må være midt i blinken for han. Jeg har en mistanke om at bokkilden og bokklubbene er samme rederi. Jeg skulle nemlig betale en bok på bokkilden, og befant meg da plutselig på bokklubbenes sider. I så fall får du kjøpt alt bokkilden har i et stort telt i spikersuppa. Der har bokklubbene julesalg i disse dager. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Har han en spesiell hobby? Jeg har kjøpt grønn laser til mannen min, som er en veldig ivrig stjernetitter... Ellers kan bøker og filmer være ting som menn setter pris på... Han liker turer i skog og mark, både på ski og på beina. Og sove i telt er helt hans stil, men jeg kan ikke komme på en ting han ikke har av utstyr. Dessuten kjøpte han ny seilbåt for 2 år siden, så det kunne være aktuelt med noe til den, men jeg vet ikke helt hva det skulle være. 0 Siter
buzzy Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Han liker turer i skog og mark, både på ski og på beina. Og sove i telt er helt hans stil, men jeg kan ikke komme på en ting han ikke har av utstyr. Dessuten kjøpte han ny seilbåt for 2 år siden, så det kunne være aktuelt med noe til den, men jeg vet ikke helt hva det skulle være. Hva med kikkert, gps, varme klær/undertøy, hodelykt, letherman...? Bare et forslag... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Håper de har den i en bokhandel også. jeg tror denne må være midt i blinken for han. Ja, jeg så den i en bokhandel for et par uker siden. Den er helt ny, så de har den sikkert! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Hva med kikkert, gps, varme klær/undertøy, hodelykt, letherman...? Bare et forslag... Han har alt;o) Men nå kom jeg på noe. I sommer da vi var på seiltur, savnet jeg en lykt til å sette ute på dekk, når vi sitter ute i mørket og koser oss med vin. Kanskje noen av dere vet hvor man kan få kjøpt en skikkelig en? 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg har en mistanke om at bokkilden og bokklubbene er samme rederi. Jeg skulle nemlig betale en bok på bokkilden, og befant meg da plutselig på bokklubbenes sider. I så fall får du kjøpt alt bokkilden har i et stort telt i spikersuppa. Der har bokklubbene julesalg i disse dager. Takk for tips. Da vet jeg hvor jeg skal etter jobben:) 0 Siter
nick Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Drill! Nærmere bestemt en Dremel med en million biter å putte på. Hvorfor får vi aldri drill? En god nummer to er en bra klokke. Jeg får en Citizen Eco Drive av Sheila. Det blir min andre. De skal det aldri skiftes batteri på. Mange fine modeller å velge mellom, og ikke så himla dyre. Muligens finne du en vanntett en? Det er jeg ikke sikker på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.