Gå til innhold

Julepresang til mannen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drill! Nærmere bestemt en Dremel med en million biter å putte på.

Hvorfor får vi aldri drill?

En god nummer to er en bra klokke. Jeg får en Citizen Eco Drive av Sheila. Det blir min andre. De skal det aldri skiftes batteri på. Mange fine modeller å velge mellom, og ikke så himla dyre.

Muligens finne du en vanntett en? Det er jeg ikke sikker på.

Jeg får drill til jul av faren min! :D *fornøyd*

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

6

• mariaflyfly

3

• nick

3

• Patsi

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han har alt;o)

Men nå kom jeg på noe. I sommer da vi var på seiltur, savnet jeg en lykt til å sette ute på dekk, når vi sitter ute i mørket og koser oss med vin.

Kanskje noen av dere vet hvor man kan få kjøpt en skikkelig en?

Hva slags lykt tenker du på? De har mye fint (og praktisk) til båten i båtbutikker. Ta deg en tur dit - kanskje du får flere ideer?

Skrevet

En god nummer to er en bra klokke. Jeg får en Citizen Eco Drive av Sheila. Det blir min andre. De skal det aldri skiftes batteri på. Mange fine modeller å velge mellom, og ikke så himla dyre.

Han har drill. Han har klokker også.Dykkeklokke til og med:)

Jeg tror jeg skal kjøpe en lykt for å sette på utebordet til seilbåten. Koselig når vi sitter ute om kvelden. Ikke sikkert han bryr seg, men jeg gjør;) Og skal skal jeg prøve å få tak i den boken.

Gjest gavetips
Skrevet

Jeg har kjøpt retro-radio fra Elkjøp, og en spikerpistol til samboeren min.

Jeg vet han ønsker seg det. Skjønt spikerpistolen håper jeg er riktig, hvis ikke kan han bytte. Men han liker verktøy og sånn. ,-P

Skrevet

Jeg kjøpte en høytrykksvasker til mannen min.

Og en ny dress med skjorte, slips og sko.

Skrevet

Jeg kjøpte en høytrykksvasker til mannen min.

Og en ny dress med skjorte, slips og sko.

Wow, ny dress i julegave?

Da tror jeg mannen min hadde blitt lang i maska - dressene vil han velge selv :D.

Skrevet

Wow, ny dress i julegave?

Da tror jeg mannen min hadde blitt lang i maska - dressene vil han velge selv :D.

Mannen synes nok bare det er fint å slippe å handle selv - så lenge størrelsen passer. Og jeg tok med den gamle for å være sikker på akkurat det. Tror nok han blir fornøyd :-)

Skrevet

Hvor mye koster denne klokka du nevner?

Skrevet

Enda bedre:)

Kanskje du skulle gi han en Cloneboy? *hoho*

Skrevet

Et forslag til:

Hva med en Tivoliradio? Evt. DAB, men den er litt dyr (over 2000).

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hrmf, jeg kjøpte en Dremel til samboeren for noen år siden, og den har vært meget pent brukt, tror jeg. Og han er litt av en verktøyfrik. :)

Og drill har han selvsagt, og bruker den flittig. Til min store fryd... ;)

Skrevet

Mannen min ønsker seg boka Skiguide i Norge, tror jeg den heter.

Om han får den eller ikke, kan jeg ikke skrive her, i tilfelle han smugleser *s*

Og så ønsker han seg dunpute!

Dunpute ønsker kjæresten min seg også. Og jeg :)

Forslag til noen gode puter? Vil ha en som er fyldig og god.

Skrevet

Hvor mye koster denne klokka du nevner?

Citizen har mange forskjellige modeller med Eco Drive. Den jeg har nå kostet ca 1700 kr. Den jeg får i julegave koster ca 1000 kr mere.

Start her og følg linken etter beskrivelsen av systemet;

http://www.treehugger.com/files/2005/05/ecodrive_watche.php

Hva de koster i Norge vet jeg ikke.

Jeg er kjempefornøyd med min.

Skrevet

Citizen har mange forskjellige modeller med Eco Drive. Den jeg har nå kostet ca 1700 kr. Den jeg får i julegave koster ca 1000 kr mere.

Start her og følg linken etter beskrivelsen av systemet;

http://www.treehugger.com/files/2005/05/ecodrive_watche.php

Hva de koster i Norge vet jeg ikke.

Jeg er kjempefornøyd med min.

De prisene som dukker opp på den engelske siden er helt hinsides. Den klokka jeg har er listet til 349 pund (over 4000 kroner) og den betalte jeg 1850 kr for her. Den var tax free, men det får da være måte på!

Nå lurer jeg virkelig på hva den koster i Gnore.

Skrevet

Jeg kjøpte en på KID, veier 550 gram (så på en på Princess som veide 850 gram og en et annet sted på 950). Puta kostet 299, kjentes deilig ut :-)

Skrevet

Nå har jeg sjekket min dunpute (som jeg fikk av ham i fjor til jul), og det er den sammen som jeg har kjøpt til ham :-)

Kjempefornøyd!

Skrevet

Jeg har en mistanke om at bokkilden og bokklubbene er samme rederi. Jeg skulle nemlig betale en bok på bokkilden, og befant meg da plutselig på bokklubbenes sider.

I så fall får du kjøpt alt bokkilden har i et stort telt i spikersuppa. Der har bokklubbene julesalg i disse dager.

Jeg fant ikke noe telt i spikersuppa jeg. Kanskje de har avsluttet for i år?

Skrevet

Jeg har kjøpt stilige fritdsklær til min kjære! Han er veldig flink å kjøpe jobbklær selv, og treningstøy kjøper han ENORMT av, men det han går kledd i når VI er sammen er litt "out of date". Så jeg har kjøpt en svart trang dongeribukse, og en stripete trøye som matcher buksen! Gleder meg til å se ham i det... Dersom det ikke faller i smak, har allerede gutten vår på 16 sagt at han er klar til å overta! :-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...