Gå til innhold

Julepresang til mannen min.

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

6

• mariaflyfly

3

• nick

3

• Patsi

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Aha, så det ligger inne på den sommerrestauranten?

Mellom skøytebanen og Stortinget

tror

Skrevet

Nå har jeg sjekket min dunpute (som jeg fikk av ham i fjor til jul), og det er den sammen som jeg har kjøpt til ham :-)

Kjempefornøyd!

Da skal jeg ta meg en tur dit :)

Takk for svar

Skrevet

Jeg fikk lov av kona til å kjøpe den bilen jeg hadde lyst på.

Blir dyrt for meg, men likevel en veldig fin julegave....:-)

Skrevet

Jeg fikk lov av kona til å kjøpe den bilen jeg hadde lyst på.

Blir dyrt for meg, men likevel en veldig fin julegave....:-)

Så du er så snill at du spør kona og du da?:) Det er bra.

Mannen min spør meg aldri han. Han bare gjør som han vil og mener nok at han er sin fulle rett så lenge han tjener så mye mer enn meg.

Skrevet

Så du er så snill at du spør kona og du da?:) Det er bra.

Mannen min spør meg aldri han. Han bare gjør som han vil og mener nok at han er sin fulle rett så lenge han tjener så mye mer enn meg.

Selv om jeg tjener mer enn kona, så synes jeg det er både rett og riktig å ta felles avgjørelser på slikt som har en viss betydning for totaløkonomien.

Men så har jeg også en snill og forståelsesfull kone, så det er sjelden vi har problemer med å bli enige.

Denne gang syntes hun at jeg fortjente en ny bil, og derfor fikk jeg også lov til å kjøpe bil med "hjertet" og ikke bare fornuften...:-)

Skrevet

Selv om jeg tjener mer enn kona, så synes jeg det er både rett og riktig å ta felles avgjørelser på slikt som har en viss betydning for totaløkonomien.

Men så har jeg også en snill og forståelsesfull kone, så det er sjelden vi har problemer med å bli enige.

Denne gang syntes hun at jeg fortjente en ny bil, og derfor fikk jeg også lov til å kjøpe bil med "hjertet" og ikke bare fornuften...:-)

Hva slags bil blei det, da? :) Du har vel ikke endelig blitt medlem av Saabfamilien du også? Etter at jeg fikk min 9-5 stasjonsvogn er jeg frelst. ;)

Skrevet

"Men så har jeg også en snill og forståelsesfull kone, så det er sjelden vi har problemer med å bli enige"

He he, jeg er kanskje ikke så snill og forståelesfull jeg da;o)

Jeg har vært så heldig å få bil jeg også da og går var han til og med så snill at han leverte den på sevice for meg:)

Skrevet

Hva slags bil blei det, da? :) Du har vel ikke endelig blitt medlem av Saabfamilien du også? Etter at jeg fikk min 9-5 stasjonsvogn er jeg frelst. ;)

En 9-5 stasjonsvogn ville nok vært mer et fornuftskjøp enn et følelseskjøp - selv om det er en flott bil.

Vi har ikke barn, og derfor behøver vi ikke ta så stor hensyn til plass.

Derfor ble det den nye Audi TT'en. Nok plass for oss to, og en VELDIG morsom bil å kjøre:-)

Skrevet

"Men så har jeg også en snill og forståelsesfull kone, så det er sjelden vi har problemer med å bli enige"

He he, jeg er kanskje ikke så snill og forståelesfull jeg da;o)

Jeg har vært så heldig å få bil jeg også da og går var han til og med så snill at han leverte den på sevice for meg:)

Eller kanskje det er jeg som er litt mer omtenksom....? :-)

Men hvis du har en egen bil (som kanskje han også har betalt?), så er han vel ganske så snill og omtenksom han også?

I hvert fall hvis du fikk være med på å bestemme hva slags bil du selv skulle få kjøre rundt med...:-)

Skrevet

Eller kanskje det er jeg som er litt mer omtenksom....? :-)

Men hvis du har en egen bil (som kanskje han også har betalt?), så er han vel ganske så snill og omtenksom han også?

I hvert fall hvis du fikk være med på å bestemme hva slags bil du selv skulle få kjøre rundt med...:-)

He he, jeg kjører rundt i en bil som kostet 23.000 for et par år siden og han kjører rundt i en bil som kostet nesten 400.000;o)

Men altså jeg driter i hva bilen koster. Jeg er glad jeg har en bil som går jeg og så er jeg heldig og kan bruke hans når det passer sånn.

Min bil er min bil og hans bil er vår bil:)

Skrevet

En 9-5 stasjonsvogn ville nok vært mer et fornuftskjøp enn et følelseskjøp - selv om det er en flott bil.

Vi har ikke barn, og derfor behøver vi ikke ta så stor hensyn til plass.

Derfor ble det den nye Audi TT'en. Nok plass for oss to, og en VELDIG morsom bil å kjøre:-)

Kult:) Gratulerer :)

Skrevet

He he, jeg kjører rundt i en bil som kostet 23.000 for et par år siden og han kjører rundt i en bil som kostet nesten 400.000;o)

Men altså jeg driter i hva bilen koster. Jeg er glad jeg har en bil som går jeg og så er jeg heldig og kan bruke hans når det passer sånn.

"Min bil er min bil og hans bil er vår bil:)"

Hehe, er som jeg bruker å si til samboeren. Han sier "Alt ditt er mitt", og jeg sier "Alt ditt er mitt, og alt mitt er mitt". ;-)

Skrevet

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...