Gå til innhold

dette har jeg kjøpt av julegaver i år:)

Anbefalte innlegg

Gjest The one and only
Skrevet

til typen:

-en parfyme,en avstøpingsboks(en slik boks med masse "nåler" som en kan ta avstøp av ansikt osv)en fritidsfordriver og øyeoperasjons gavekort i england.

ungene (1 og 2år):

-to mega store bamser (150cm)

en liten støvsuger og en laptop

kjøpt på toys r us.

bror og svigerinne (23 og 19år):

-gavekort på ikea.

pakket dem inn i hver sin pepperkake innpakkning med nonstopp og glitter. faktisk ganske stilig:)

morfar:

-en saueulls foret jakke,en joggedress og varme sokker.julekort og kalender med ungene

mormor:

-kasserolle sett på ikea.håndkler,sengesett. julekort og kalender med ungene

farmor:

induksjonsplate til hytten, julekort og kalender

farfar:

-ekslusiv vinkasse med tilbehør (innhold:to julebrus)

og votter med hans navn på

oldeforeldre 1:

-fotoalbumm med ungene sin oppvekst tre løpende år siden de ikke har hatt så mye med dem å gjøre og konfekter, julekort

oldeforeldre 2:

-hageredskaper,hytte ting,julekort

tippoldeforeldre: blomsteroppsett og julekort

"kusine" 2år:

tegnebrett med fargestifter i koffert (toys r us)

svoger (20):

-reiseradio til han som skal i millitæret. han er neon besatt så denne radioen har neon innebygget.

svoger og svigerinne 2(24 og 25)

-gavekort på mcdonalds og kinobiletter i en slik nød ramme som kan knuses med en liten hammer

andre "kusiner og fettre"

-bingospill til han på 6år, ipod bamsereisseradio til jentene på 8 og 9år, gallio termometer til jenten på 12år, og en sånn avstøpnings boks som blir gitt til typen til guttene på 8 og 13år.

.julen blir hos oss i år så mat og drikke kommer også på min bekostning..:)

sorry...VÅR bekostning:)

Gjest The one and only
Skrevet

Trøste bære, hvor mye bruker du på julegaver da?

sett bort i fra den til typen så har jeg kun brukt i overkant av 2300kr.

1000kr til ungene og 1300 til resten:)

den til typen har jeg spart på i lengre tid...

Skrevet

Hvis du har råd til såpass mange og til dels dyre gaver til alle sammen, så har du vel også råd til å ha gjester...

Gjest The one and only
Skrevet

Hvis du har råd til såpass mange og til dels dyre gaver til alle sammen, så har du vel også råd til å ha gjester...

har ikke så god råd,men er nøye med økonomien vår:)

har som sagt bare brukt i overkant av 2300 sett bort fra den til typen som har vært ett spareprosjekt over lengre tid.

1000 til mine to barn og 1300 til resten...det er ikke så mye igrunnen:)

og når det er snakk om middagsgjester så er det bare 4 voksne som kommer og det er ikke allverdens:)

Skrevet

sett bort i fra den til typen så har jeg kun brukt i overkant av 2300kr.

1000kr til ungene og 1300 til resten:)

den til typen har jeg spart på i lengre tid...

Du har fått alt det du ramser opp fo 1300 kr????? Da lurer jeg virkelig på hvor du handler, for du rmser jo opp ganske mange ting....!

Skrevet

Parfyme, tre stk avstøpningsbokser, gavekort på ikea, saueullsfôret jakke, joggedress, sokker, tre stk. fotokalendere, kasserollesett, håndklær, sengesett, induksjonsplate (hva nå enn det er), eksklusiv vinkasse, votter med eget navn, fotoalbum, hageredskaper, hytteting, blomsteroppsatts, tegnekoffert, reiseradio, gavekort på mc donalds, kinobilletter, bingospill, ipod bamsereiseradio?, gallio termometer *phuh* for kun 1300,-??

Tror du skal få handle julegaver for meg neste år gitt;o)

Gjest The one and only
Skrevet

har fått masse bra tilbud på internett og har kjenninger i butikkene jeg har vært i og fått rabatter:)

har fått masse bra for en liten pengenge ja,men så var det dette med tålmodighet da..

ble egentlig ferdig med julehandelen i begynnelsen av november. julematen og gavene måtte i boks følte jeg, slik at jeg slapp julerusjet.

dermed har jeg spart penger og tid.

har brukt dagen i dag på å pakke inn gavene ettersom jeg fikk siste pakken i posten i dag og ville bare fortelle om min gave handel:)

Skrevet

Parfyme, tre stk avstøpningsbokser, gavekort på ikea, saueullsfôret jakke, joggedress, sokker, tre stk. fotokalendere, kasserollesett, håndklær, sengesett, induksjonsplate (hva nå enn det er), eksklusiv vinkasse, votter med eget navn, fotoalbum, hageredskaper, hytteting, blomsteroppsatts, tegnekoffert, reiseradio, gavekort på mc donalds, kinobilletter, bingospill, ipod bamsereiseradio?, gallio termometer *phuh* for kun 1300,-??

For meg også! :-)

Skrevet

Hihi, du sa det jeg var høflig nok til å bare tenke. ;)

Gjest The one and only
Skrevet

oii...juleoppsatsene var ikke medregnet..

de kostet litt ja...

men, sokkene,spillet,termometeret,vinkassen,induksjonstoppen og ipod reiseradioene fikk jeg for en nett summ av 569kr på netthandelen:)

fotokalenderene fikk jeg for 20kr siden jeg fremkallte dem selv:)

ellers er allt kjøpt for en billig penge ellers:)

Skrevet

har ikke så god råd,men er nøye med økonomien vår:)

har som sagt bare brukt i overkant av 2300 sett bort fra den til typen som har vært ett spareprosjekt over lengre tid.

1000 til mine to barn og 1300 til resten...det er ikke så mye igrunnen:)

og når det er snakk om middagsgjester så er det bare 4 voksne som kommer og det er ikke allverdens:)

ikke så mye å klage om da, 4 gjester?

Skrevet

Hihi, du sa det jeg var høflig nok til å bare tenke. ;)

Kan jeg skylde min manglende høflighet på graviditetshormoner i førjulstid?

hihi

Skrevet

oii...juleoppsatsene var ikke medregnet..

de kostet litt ja...

men, sokkene,spillet,termometeret,vinkassen,induksjonstoppen og ipod reiseradioene fikk jeg for en nett summ av 569kr på netthandelen:)

fotokalenderene fikk jeg for 20kr siden jeg fremkallte dem selv:)

ellers er allt kjøpt for en billig penge ellers:)

induksjonsplate? Platetopp? Hvor hva?

Gjest The one and only
Skrevet

ikke så mye å klage om da, 4 gjester?

jepp fire gjester:)

mor,far og to brødre:)

så da blir vi 6voksne og to barn:)

skal ha en avslappende dag for en gangsskyld

Gjest The one and only
Skrevet

induksjonsplate? Platetopp? Hvor hva?

det er det samme som en keramisk topp bare det at en ikke kan brenne seg på den. og den varmer fortere enn en vanlig keramisktopp.

har ikke prøvd slike induksjonstopper selv. har bare hørt om det,men de er vist ganske bra

Skrevet

Kan jeg skylde min manglende høflighet på graviditetshormoner i førjulstid?

hihi

Du kan ihvertfall skylde på det. ;)

Gjest The one and only
Skrevet

Det var jammen dyre gaver!

ikke så dyre som folk skal ha det til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...