lex Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Lett å finne gode bøker til barn og tildels også til unge ungdommer, men hva i all verden kan man kjøpe til eldre tenåringer som ikke er spesielt intressert i fantasy? 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg kjøpte 6 Harry Potter bøker på engelsk til min 15-åring. Hun har allerede lest dem, men ville så gjerne ha dem i bokhylla;) Ellers leser hun det samme som jeg leser. Bokhandleren i Kabul synes hun var bra. Da Vinci-koden elsket hun. Nå er hun i gang med Berlinerpoplene og liker den. I den alderen kan du kjøpe samme type bøker som du selv liker. De er jo nærmest voksne nå. 0 Siter
Gjest enig med Wita! Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg kjøpte 6 Harry Potter bøker på engelsk til min 15-åring. Hun har allerede lest dem, men ville så gjerne ha dem i bokhylla;) Ellers leser hun det samme som jeg leser. Bokhandleren i Kabul synes hun var bra. Da Vinci-koden elsket hun. Nå er hun i gang med Berlinerpoplene og liker den. I den alderen kan du kjøpe samme type bøker som du selv liker. De er jo nærmest voksne nå. Kjøp voksenbøker ala krim og spenning, barne og TL-bøker blir for barnslig til 15-åringer. 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Frelseren av Jo Nesbø. Den ville jeg garantert ha likt som 16-åring. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Krim. Jo Nesbø eller Gunnar Stålesen, de skriver kjempebra. 0 Siter
lex Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 Jeg kjøpte 6 Harry Potter bøker på engelsk til min 15-åring. Hun har allerede lest dem, men ville så gjerne ha dem i bokhylla;) Ellers leser hun det samme som jeg leser. Bokhandleren i Kabul synes hun var bra. Da Vinci-koden elsket hun. Nå er hun i gang med Berlinerpoplene og liker den. I den alderen kan du kjøpe samme type bøker som du selv liker. De er jo nærmest voksne nå. Tja, du har vel rett. 15-16 åringer er tilnærmet voksne. Tror nok likevel jeg skal holde meg til litt lettere bøker - f.eks. krim som det foreslås. De tenåringene det er snakk om ville absolutt ikke være interessert i så mange av bøkene i min bokhylle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.