Gjest krans Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Er det vanlig at man legger ved ett kort med en hilsen på til en grav? Dette er en liten gutt som er begravd og vi ønsker å legge en liten krans på graven, men vi bor langt unna, så den må bestilles. Skal vi legge ved ett kort eller ikke? Har litt lyst å skrive noen ord, men ikke hvis dette blir helt feil liksom... Foreldrene vet ikke om kransen, er det dumt? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Tror nok ikke det er vanlig å legge ved et kort når man legger krans ved en grav. Har aldri sett det. Vi gjør iallefall ikke det. 0 Siter
cirek Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 tror ikke jeg ville skrivet noe kort. Når vi legger på krans har vi ikke brukt å legge ved kort. Men har sett det. Send heller en hilsen til familien i tilleg. 0 Siter
Mistera Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 jeg syntes dere skal gi beskjed til foreldrene om at dere vil legge krans på graven. Da noen faktisk har egne ønsker om hvordan en grav skal bli pyntet til jul... 0 Siter
meg__123! Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 jeg hadde ikke lagt på noe kort.. Trodde ikke det var vanlig..? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.