cirek Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Er det noen mulighet å få tak i denne maskina før jul eller? Hvor? 0 Siter
Gjest girkasse Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Nix, det tror jeg ikke. Etter jul blir det masse tilgang, og helt sikkert billigere. 0 Siter
Excelsion Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Nix, det tror jeg ikke. Etter jul blir det masse tilgang, og helt sikkert billigere. Hvorfor iallverden skulle det bli billigere? De klarer ikke å produsere nok, derfor skal de sette ned prisen? HAH! Årets :-) Men til temaet, NEI! Veldig vanskelig å få før jul. Både Elkjøp og Lefdal skal få 1 levering før jul, men de vet ikke dagen de kommer! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Mange som selger på finn.no. Til råe priser, så klart. http://www.finn.no/finn/bap/all/result 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Nix, det tror jeg ikke. Etter jul blir det masse tilgang, og helt sikkert billigere. Har du gitt deg girkasse? Elkjøp har tross alt satt OPP prisen til 2795. Det er jo jævla mye billigere enn 1995. Men som du sier så har vel ikke jula vært enda heller :-p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.