Gå til innhold

Bruker dere å være mange på julaften?

Anbefalte innlegg

Gjest rolig feiring
Skrevet

Jeg synes det er avslappende å ha bare mann og barn rundt meg, vi er mange nok som det er synes jeg.

Er det virkelig noen som kalasserer juleaften sånn som på amerikanske TV-filmer, med halve slekta og 20 personer til bords?

Her blir det rolig med 6 personer+ masse dyr ;)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• mrxx

3

• kaffepiken

2

• dolores83

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Min kjære og jeg skal feire sammen med hans familie i år. Vi blir 12 personer, litt vel mange syns jeg, men det går sikkert bra.

Skrevet

Vi er 3 mennesker + 3 katter samlet på julaften :D

Vi skal være 7 voksne, tre tenåringer å ei lita på 9.

Skrevet

I år er det bare de to barna våre, mannen og eg. Vi er vant til å være 12-15 stk, så det blir nok litt rart denne julen. Da jeg var liten var vi også mange det meste vi var var 26 stk, koselig det, men ganske mye pes også.

Gjest Debra irl
Skrevet

Vi pleier å være nærmeste slekta, så da blir det 9 voksne og 2 barn.

Altså

Gubbelure

meg

søster

mamma

onkel

mormor

morfar

svigerfar

svigermor

storesøster

lillebror

Akkurat passe syns jeg.

Skrevet

Vi er bare 4 voksne og en hund i år. Ønsker ikke selskap av typen 14 til bords...

Gjest rolig feiring
Skrevet

Så godt å høre at det er flere som satser på det små, at det ikke er bare oss liksom. Synes det er koseligst med få jeg da, for da kan jeg gjøre som jeg vil og det blir ikke så mye stress.

Det er dessuten normalt på stedet her vi bor, at familiene feirer for seg selv om de er mor+far+barn.

Tradisjonene er sikkert annerledes for enslige eller skilte?

Skrevet

Jeg synes det er koselig enten å være ganske mange _eller_ å kun være "oss".

I år blir vi litt i mellomsskiktet, totalt 7, kunne egentlig godt tenkt meg at vi var et par til når vi først skulle ha gjester. Men besteforeldre må jo spre seg litt på barna, det er forståelig.

Skrevet

Det varierer hos oss. I år tror jeg vi blir 10 pers. Synes ikke det er mye.

Noen år er vi færre. Kommer an på hvor vi ferirer jula. Men vi har aldri feiret med kun egen familie. Det tror jeg blir litt stusselig.

Skrevet

Jeg tror vi blir 7 voksne, 2 barn og en hund. :o) Koselig det!

Skrevet

Ikke uvanlig at vi kan være i underkant av 15 i alle fall.

Men jeg synes det er koselig jeg.

Gjest rolig feiring
Skrevet

Ikke uvanlig at vi kan være i underkant av 15 i alle fall.

Men jeg synes det er koselig jeg.

Men hva gjør dere med gavene da? tar alle sammen med alle gavene sine og pakker dem opp sammen? :o)

Skrevet

Like mange katter som mennesker,- det hørtes ut som en hyggelig julefeiring ;-)

Gjest annlovinda
Skrevet

I år skal vi være 10 stk.

6 voksne, en tenåring og 3 barn.

Det er vi annet hvert år, det andre året er vi 7 stk. 4 voksne, 1 tenåring og 2 barn.

Husker når jeg var barn, da var vi iallefall 14 stk. hver jul. NOen ganger så mange som 20. Og det var bare så koslig. Men har dessverre ikke så stor familie at vi blir så mange nå da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...