Gå til innhold

julepynting av flaggstenger (!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med folk som absolutt er nødt til å pynte flaggstanga si med julelys?? I alle mulige farger, enten rundt og rundt, eller rett opp!! Ser jo ut landingsplass for diverse fremmede skapninger..

Skrevet

Det har jeg ikke sett - ennå. Men nå da jeg vet at det finnes, ser jeg vel ett på vei hjem ;-) Men ikke i min hage, nei... Et utejuletre er pent med lys (hvite, ikkeblinkende), men det er nok,- synes jeg...

Skrevet

Folk har jo lys over alt rundt jul, hvorfor ikke også i flaggstangen?

Skrevet

Og du bryr deg...?

Kanskje jeg ikke har lyst å få besøk av marsboere? :-)

Skrevet

Det har jeg ikke sett - ennå. Men nå da jeg vet at det finnes, ser jeg vel ett på vei hjem ;-) Men ikke i min hage, nei... Et utejuletre er pent med lys (hvite, ikkeblinkende), men det er nok,- synes jeg...

Helt enig

Skrevet

Naboen har fått opp en sånn - sukk!! Eneste trøsten er at kanskje nissen finner lettere frem? Eller så blir han blendet og ramler og alle gavene knuses, hulk!

Skrevet

Naboen har fått opp en sånn - sukk!! Eneste trøsten er at kanskje nissen finner lettere frem? Eller så blir han blendet og ramler og alle gavene knuses, hulk!

Får håpe han navigerer etter litt andre greier enn sånn lyspåler..

Skrevet

Får håpe han navigerer etter litt andre greier enn sånn lyspåler..

Ja.. *satser på myke gaver*

Skrevet

Jeg så det på lørdag. Flere lysslynger i rødt, hvitt og blått snurret rundt stanga. Rett og slett jævlig!

Skrevet

Jeg så det på lørdag. Flere lysslynger i rødt, hvitt og blått snurret rundt stanga. Rett og slett jævlig!

Takk :-)

Gjest haleheng
Skrevet

Det er da fint om lysene er fine, men ikke tre slynger i nasjonalfargene takk! :)

Anyway, jula skal være litt harry og juglete, så hvorfor ikke?

Det eneste aberet med masse lys, er at det ikke bare drar opp strømregninga til lysfreaken, men min og din strømregning også. Det gjør så strømprisene for alle øker mye.

Skrevet

Ooooookeyyyyy, du bor her jeg bor du eller?

Eller er det flere slike "lysende påler" rundt om kring?

Skrevet

Synes det er veldig fint jeg. Har lyst opp hele hagen min med ulike blinkinger!

Skrevet

Kanskje du bare skal drite i det?

Signerer på det, Moraki.

Skrevet

Kanskje jeg ikke har lyst å få besøk av marsboere? :-)

Nja..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...