Gå til innhold

julepynting av flaggstenger (!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Signerer på det, Moraki.

Er du også en blink-blinker? ;-)

Vi fikk rundskriv i blokka i fjor om at vi ikke skulle ha lys som sjenerte andre. I år har jeg satt opp enda mer. Jeg pynter med akkurat hva jeg vil i jula. Hadde noen sagt noe på det (ingen har nevnt noe) hadde jeg bare smilt og lukket døra.

Gjest NurseNovel
Skrevet

Synes det er veldig fint jeg. Har lyst opp hele hagen min med ulike blinkinger!

Hehe, fikk epilepsi-anfall da jeg kjørte forbi en slik hage jeg...:)))

Skrevet

Ta deg et glass vin, så går det over :-)

Skrevet

Var det jeg visste, det kan være farlig!!

*håper nissen ikke har eplepsi*

Skrevet

Kult! Jeg liker sånne folk som er litt annerledes enn meg. Skaper bare litt spenning i tilværelsen det ;-)

Skrevet

Jeg liker best når de er pyntet rett opp, det ser så innihelvete idiotisk ut at jeg må legge bånd på meg for ikke å LÆRE ungene mine å håne dem.

Skrevet

Synes det er veldig fint jeg. Har lyst opp hele hagen min med ulike blinkinger!

Smaken er som baken.....delt:-)

Gjest ha en fin jul!
Skrevet

Er du også en blink-blinker? ;-)

Vi fikk rundskriv i blokka i fjor om at vi ikke skulle ha lys som sjenerte andre. I år har jeg satt opp enda mer. Jeg pynter med akkurat hva jeg vil i jula. Hadde noen sagt noe på det (ingen har nevnt noe) hadde jeg bare smilt og lukket døra.

Min mening er at når du bor i blokk og bor tett innpå andre mennesker så bør man ta hensyn.

Du tar ikke hensyn om du henger opp blinkende lys som naboen må delta i enten han vil eller ikke.

Og nei, jeg mener ikke at naboen må finne seg i din egotripp, og bare flytte hvis han ikke liker det.

Jeg mener at du skal ta hensyn til naboen når du bor i blokk.

Skrevet

Jeg blir så paralysert av alle disse blinkende lysene i alle herrens farger at i dag kjørte jeg tvers gjennom/over hele rundkjøringen.

Skrevet

Min mening er at når du bor i blokk og bor tett innpå andre mennesker så bør man ta hensyn.

Du tar ikke hensyn om du henger opp blinkende lys som naboen må delta i enten han vil eller ikke.

Og nei, jeg mener ikke at naboen må finne seg i din egotripp, og bare flytte hvis han ikke liker det.

Jeg mener at du skal ta hensyn til naboen når du bor i blokk.

Det driter jeg faktisk i. De irriterer meg resten av året, så julen er min kosetid.

Hvorfor skrev du ikke under med ditt eget nick forresten?

Skrevet

Jeg blir så paralysert av alle disse blinkende lysene i alle herrens farger at i dag kjørte jeg tvers gjennom/over hele rundkjøringen.

Hahahaha! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...