Gå til innhold

Juleirritasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med folk som aldri blir fornøyde?

Enten er det julekortene eller julebrevene som er feil. Eller så er det at andre pynter juletreet for tidlig. Eller at noen pynter flaggstanga som landingsplass for romvesener. Eller at noen har blinkelys.

Blir folk så stressa nå i juletiden at en må finne noe andre gjør for å hakke på?

Hvis naboen vil ha lys over hele huset eller i flaggstanga, kan han ikke det da? Ingen tvinger deg til å ha det.

Ang. julekort. Husk det er tanken bak som teller.

Ikke om det er med eller uten nisselue eller unger.

Hvorfor ikke la andre gjøre som de vil uten å jamre over hvor ille det er?

Nå kan du si, jeg syter jo jeg og - over at folk har så mye å klage på. Og det stemmer vel.

Tror mange hadde hatt godt av å senke farten litt og tenke over de små tingene, de små gledene, istedenfor å henge seg opp i uvesentligheter som ikke betyr noe.

Gjest NurseNovel
Skrevet

Enig! Det er tross alt bedre å irritere seg over at andre irriterer seg over ting!

:)

Skrevet

Enig med deg jeg amber. Jeg har ikke stressa en eneste dag og bryr meg heller ikke om hvordan de andre feirer jul, stressa eller ei:o)

Skrevet

Er vi premenstruelle i dag? *knegg* (Eller for faen, det blei jo vi-form, som var feil.)

Forøvrig må jeg igjen presisere at ALLE andre unger må GJERNE få ha på seg nisseluer på julekorta de sender, så lenge mine unger ikek har det. Så det, så. ;)

Skrevet

Jeg _irriterer_ meg ikke over julekort eller julebrev jeg synes er litt teite, jeg bare observerer dem og tenker mitt. I tillegg til å kommentere dem her på dol - når noen spør - selvfølgelig :-).

Skrevet

Halleluja!

En riktig god jul til deg, amber sun! :o)

Skrevet

Halleluja!

En riktig god jul til deg, amber sun! :o)

Like måte. :-D

Skrevet

Jeg _irriterer_ meg ikke over julekort eller julebrev jeg synes er litt teite, jeg bare observerer dem og tenker mitt. I tillegg til å kommentere dem her på dol - når noen spør - selvfølgelig :-).

:-)

Skrevet

Er vi premenstruelle i dag? *knegg* (Eller for faen, det blei jo vi-form, som var feil.)

Forøvrig må jeg igjen presisere at ALLE andre unger må GJERNE få ha på seg nisseluer på julekorta de sender, så lenge mine unger ikek har det. Så det, så. ;)

Ja no e æ faen steike så forbainna at det er rett før æ flyr på væggan! ;-P

hahaha neida. Det begynner å bli litt morsomt og da. Men det er jammen ikke lett når ingen er fornøyde med noe som helst.

Jeg tror jeg melder meg ut bare jeg, og sender julekort og henger opp de lysene jeg vil. Så får folk heller synes det er teit. ;-P

Og så lover jeg å ikke tvinge på ungene dine nisseluer. *s*

Skrevet

Enig med deg jeg amber. Jeg har ikke stressa en eneste dag og bryr meg heller ikke om hvordan de andre feirer jul, stressa eller ei:o)

Da er vi to. :-)

Skrevet

Enig! Det er tross alt bedre å irritere seg over at andre irriterer seg over ting!

:)

hehehe du sier noe. ;-)

Skrevet

Hehe, sant!

(Men, jeg kan rett og slett ikke dy meg for å gjøre narr av naboens sinnsykt dominerende blinkedekorasjon - den er helt grusom. Den ber om å bli hånet ;o) ;o)

Caloni Makaroni
Skrevet

Og jeg irriterer meg over at du irriterer deg over at andre irriterer seg over at...hva pratet vi om igjen? ;)

Men forsåvidt enig med deg. Julekort er hyggelig å få, og sjelden annet enn godt ment. Juledekorasjoner på hus..tja..kan være mer eller mindre smakfullt, men så lenge jeg ikke har et blinkende rødt neonlys rettet rett mot soverommet mitt, så får folk holde på som de vil.

Pyntede flaggstenger har jeg enda til gode å se, men jeg innbiller meg at det ikke nødvendigvis er veldig pent. Jeg tror likevel jeg ikke ville skutt noen om de gjorde det.

God jul! :D

Skrevet

Godt sagt, jeg har en nabo som pynter på det viset, 5 åringen min elsker det:) hehe bra d er naboen så slipper jeg.. Forøvrig angående julestresset og det at mange føler de MÅ henge seg på, tror jeg utløser mye irritasjon, folk blir jo kjempestressa.. Jeg har faktisk meldt meg ut og følger min egen og ungenes forventninger uten og irritere meg over at kanskje den andre naboen pynta treet i helgen, eller at mange er mye flinkere enn meg med nedvask osv. Det blir jul uansett:)

Skrevet

Helt enig med deg Amber. Ikke alt man trenger å henge seg opp i livet. Det er viktig å se ting i perspektiv og vite hva som er viktig og ikke.

Skrevet

Helt enig med deg Amber. Ikke alt man trenger å henge seg opp i livet. Det er viktig å se ting i perspektiv og vite hva som er viktig og ikke.

Ja, det er så mye som er viktigere enn bagateller. En har lett for å miste litt fokus i førjulstiden har jeg inntrykk av.

Det viktige tror jeg er å glede seg over det en har, og å ikke henge seg opp i uvesentligheter.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...