Gå til innhold

Juleirritasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt sagt, jeg har en nabo som pynter på det viset, 5 åringen min elsker det:) hehe bra d er naboen så slipper jeg.. Forøvrig angående julestresset og det at mange føler de MÅ henge seg på, tror jeg utløser mye irritasjon, folk blir jo kjempestressa.. Jeg har faktisk meldt meg ut og følger min egen og ungenes forventninger uten og irritere meg over at kanskje den andre naboen pynta treet i helgen, eller at mange er mye flinkere enn meg med nedvask osv. Det blir jul uansett:)

Jeg har visst om meldt meg ut av julestresset. Kanskje derfor jeg ikke henger meg opp i småting heller. :-)

Jul blir det uansett, og vi har tenkt å kose oss.

Skrevet

Og jeg irriterer meg over at du irriterer deg over at andre irriterer seg over at...hva pratet vi om igjen? ;)

Men forsåvidt enig med deg. Julekort er hyggelig å få, og sjelden annet enn godt ment. Juledekorasjoner på hus..tja..kan være mer eller mindre smakfullt, men så lenge jeg ikke har et blinkende rødt neonlys rettet rett mot soverommet mitt, så får folk holde på som de vil.

Pyntede flaggstenger har jeg enda til gode å se, men jeg innbiller meg at det ikke nødvendigvis er veldig pent. Jeg tror likevel jeg ikke ville skutt noen om de gjorde det.

God jul! :D

hehe god jul til deg og. :-)

Skrevet

Yeah!!

Heier på amber:-)

Fine.

Takk for det. :-)

Skrevet

Hehe, sant!

(Men, jeg kan rett og slett ikke dy meg for å gjøre narr av naboens sinnsykt dominerende blinkedekorasjon - den er helt grusom. Den ber om å bli hånet ;o) ;o)

;-P

Skrevet

Ja, folk er jammen grinete for tida her også. "folk" er så stressa og grinete at jeg går inn for å være blid og hyggelig i butikkene nå før jul. På pur F nærmest.

Stakkars damen i kassa på Meny begynte jo nesten å grine da jeg spurte om det var mye stressa folk innom her om dagen?! Det var nattåpent og dama hadde vært på jobb i nesten 12 timer og fikk bare kjeft...

Skrevet

"Hvis naboen vil ha lys over hele huset eller i flaggstanga, kan han ikke det da? Ingen tvinger deg til å ha det."

Men det er ganske påtrengende med et blinke-nabo hus i alle farger... Med lys i alt som kan puttes lys i - og mer og mer for hvert år! Så akkurat _det_ irriterer jeg meg faktisk over.

Skrevet

Ja, folk er jammen grinete for tida her også. "folk" er så stressa og grinete at jeg går inn for å være blid og hyggelig i butikkene nå før jul. På pur F nærmest.

Stakkars damen i kassa på Meny begynte jo nesten å grine da jeg spurte om det var mye stressa folk innom her om dagen?! Det var nattåpent og dama hadde vært på jobb i nesten 12 timer og fikk bare kjeft...

Ja, det er definitivt ikke lett å være butikkansatt alltid, når folk er veldig stressa. De får høre mye kjeft da ja.

Skrevet

"Hvis naboen vil ha lys over hele huset eller i flaggstanga, kan han ikke det da? Ingen tvinger deg til å ha det."

Men det er ganske påtrengende med et blinke-nabo hus i alle farger... Med lys i alt som kan puttes lys i - og mer og mer for hvert år! Så akkurat _det_ irriterer jeg meg faktisk over.

Du får la være å se ut vinduet hele tiden da. ;-P

Neida, jeg skjønner jo at det kan bli for mye av det gode og, du får trøste deg med at blinke-lys-sesongen snart er over. :-)

Skrevet

Er vi premenstruelle i dag? *knegg* (Eller for faen, det blei jo vi-form, som var feil.)

Forøvrig må jeg igjen presisere at ALLE andre unger må GJERNE få ha på seg nisseluer på julekorta de sender, så lenge mine unger ikek har det. Så det, så. ;)

Jeg har aldri likt å få julebilder av andres unger (vel og merke før vi fikk barn selv)

Men like fullt har det dumpa fullt av dem ned i postkassa hvert bidige år. Så jaggu faen trøkker vi nisselue på ungen og knipser bilder som vi sender til alle vi alltid har fått fra - og jammen tror jeg de liker det.

Dermed blir alle fornøyde :-)

Skrevet

Du får la være å se ut vinduet hele tiden da. ;-P

Neida, jeg skjønner jo at det kan bli for mye av det gode og, du får trøste deg med at blinke-lys-sesongen snart er over. :-)

De pleier dessverre ikke å rigge ned utstyret før langt ut i januar ;-)

Neida, vi både irriterer og morer oss,- det er bare så ultraharry!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...