Gjest Princess Peach Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Joa, han er konge. Og noen fløtepus er han definitivt ikke. Jeg gleder meg til sesong 3! Har sett alt som har kommet ut i sesong 3 også, så nå sitter jeg bare og teller dager til neste episode kommer ut... Det er grusomt! *biter negler i abstinens* 0 Siter
cathlin Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Man kan jo si det slik ;o) Ånei, hadde bestilt sesong 2, men fikk nettopp beskjed om at de var utsolgt fra lager:-( 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Ånei, hadde bestilt sesong 2, men fikk nettopp beskjed om at de var utsolgt fra lager:-( Oh, så kjipt. Det er surt når det virkelig er noe en vil ha. 0 Siter
Gjest nissens sekretær Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Dessverre, kjære ferskensnuppe, han har jeg reservert til en fortryllende blondine som har tatt ham med storm. Men vi kan skaffe en reservelege, hvis det måtte være av interesse? 0 Siter
cathlin Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Oh, så kjipt. Det er surt når det virkelig er noe en vil ha. Ja, jeg står på venteliste, da:-) Får finne noe annet å se på i romjula. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Dessverre, kjære ferskensnuppe, han har jeg reservert til en fortryllende blondine som har tatt ham med storm. Men vi kan skaffe en reservelege, hvis det måtte være av interesse? En fortryllende blondine, det må jo være meg det. 0 Siter
Babette Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 En fortryllende blondine, det må jo være meg det. Dessverre. Det er nok ikke deg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Dessverre. Det er nok ikke deg. Joda. Det er meg. 0 Siter
Babette Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Joda. Det er meg. Ikke! Og pass på å holde deg langt unna i kveld. Da er han bare min. Du kan få stokken. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Ikke! Og pass på å holde deg langt unna i kveld. Da er han bare min. Du kan få stokken. *le overbærende* Ja, du kan drømme, du... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.