Gå til innhold

Ta ungdomstesten!

Anbefalte innlegg

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg ble 25. Ikke langt unna det jeg faktisk er

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

3

• org

3

• Dorthe

3

• fresja

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

8 år yngre enn virkeligheten - kult, denne testen likte jeg ;)

Skrevet

Nei dæven . . jeg som trodde jeg var så kul;

Du er....

50 år eller eldre

Skrevet

Fordi jeg skrev det kjedeligste jeg kunne tenke meg ;o)

Jeg var ærlig jeg...... :(

Gjest theoline
Skrevet

18 år eller under, jøsses,og jeg som trodde jeg var sååå voksen.

Ja ja, tror jeg tar det med en klype salt!

Skrevet

Jeg er 23;) Mot normalt 37.

Så da er jeg vel barnslig da;) Og det har jeg tenkt å fortsette med;)

Skrevet

Jeg var ærlig jeg...... :(

Da ble jeg 18 år eller yngre ;o) Kanskje jeg har blitt så gammel at jeg går i barndommen...

Skrevet

Jeg var så ærlig jeg kunne og skjønte fort at dette bar galt avsted... Jeg er 50 år eller eldre - hallo!? Det er enda 12 år til jeg runder 50 altså!

Skrevet

Fikk 27 år som svar :)

Fornøyd med det, 9 år under min egentlige alder.

Skrevet

Jeg ble 26 jeg:) Er 30 på ordntli' da, så jeg er fornøyd:) (hadde blitt litt betenkt om jeg hadde blitt enda yngre..!)

Skrevet

Jeg var så ærlig jeg kunne og skjønte fort at dette bar galt avsted... Jeg er 50 år eller eldre - hallo!? Det er enda 12 år til jeg runder 50 altså!

Uff, ja, Lillemus, jeg var også så bunn ærlig jeg kunne (enkelte svar måtte jeg ljuge på, bl. a. hvilken drikke jeg foretrekker). Og fikk samme svar som deg...

Det er ikke håp. Jeg trodde jeg hadde bevart litt av barnsligheta , men tok visst feil.

:-)

Skrevet

Hvordan greide du det, når jeg, som er inkarnasjonen av kjedelighet ble 27?

Jeg krysset av på de mest "gamle" svarene, men ble 28. Rettnok er jeg barnslig da, men.

Skrevet

Uff, ja, Lillemus, jeg var også så bunn ærlig jeg kunne (enkelte svar måtte jeg ljuge på, bl. a. hvilken drikke jeg foretrekker). Og fikk samme svar som deg...

Det er ikke håp. Jeg trodde jeg hadde bevart litt av barnsligheta , men tok visst feil.

:-)

Jaja, jeg føler meg nå egentlig temmelig barnlig jeg da, så jeg tar det ikke så tungt. :o)

Skrevet

Jeg ble 28 år, men er egentlig 31 år. Litt barnslig altså?

Skrevet

*kremt* 40 år i testen, 24 i virkeligheten.........

Samboeren tok testen, 18 år eller under...... han er 29 i virkeligheten.. han er vel ganske barnslig han da, mens jeg er den treige, kjedelig kjipe "gamle" dama hans :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...