Patsi Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Hva skal jeg gjøre med disse, jeg får jo ikke blokkert de? Og hvordan klarer de å sende epost uten avsender? 0 Siter
Gemini Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Slett den og ikke tenk mer på det. 0 Siter
Patsi Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 Slett den og ikke tenk mer på det. Jaja, det gjør jeg jo alltid. Men det kommer så mange av dem, og det er så irriterende når jeg ikke får blokkert avsenderen - slik at de går rett i søpla neste gang... 0 Siter
Gemini Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jaja, det gjør jeg jo alltid. Men det kommer så mange av dem, og det er så irriterende når jeg ikke får blokkert avsenderen - slik at de går rett i søpla neste gang... Alle mine spam-mail havner i enten Norton AntiSpam Folder eller Useriøs Epost (Outlook-funksjonalitet, muligens et tillegg), så jeg plages ikke så veldig av dem. Men passer på å ikke legge ut den viktigste mailadressen min i ulike sammenhenger, hvis jeg må oppgi en mailadresse for fx registrering på et forum eller andre steder jeg er litt usikker på seriøsiteten så bruker jeg en alternativ adresse, en gmail. Den har innebygget spam-filter også, så det meste av dritten forsvinner før jeg behøver se det. Eller spam-mailen i Outlook (i de to mappene) kikker jeg over veldig raskt før jeg tømmer mappene (sletter), bare for å være sikker på at filteret ikke har vært litt for ivrig, for det hender jo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.