Gå til innhold

Spam-epost med blank avsender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre med disse, jeg får jo ikke blokkert de?

Og hvordan klarer de å sende epost uten avsender?

Skrevet

Slett den og ikke tenk mer på det.

Jaja, det gjør jeg jo alltid. Men det kommer så mange av dem, og det er så irriterende når jeg ikke får blokkert avsenderen - slik at de går rett i søpla neste gang...

Skrevet

Jaja, det gjør jeg jo alltid. Men det kommer så mange av dem, og det er så irriterende når jeg ikke får blokkert avsenderen - slik at de går rett i søpla neste gang...

Alle mine spam-mail havner i enten Norton AntiSpam Folder eller Useriøs Epost (Outlook-funksjonalitet, muligens et tillegg), så jeg plages ikke så veldig av dem.

Men passer på å ikke legge ut den viktigste mailadressen min i ulike sammenhenger, hvis jeg må oppgi en mailadresse for fx registrering på et forum eller andre steder jeg er litt usikker på seriøsiteten så bruker jeg en alternativ adresse, en gmail. Den har innebygget spam-filter også, så det meste av dritten forsvinner før jeg behøver se det.

Eller spam-mailen i Outlook (i de to mappene) kikker jeg over veldig raskt før jeg tømmer mappene (sletter), bare for å være sikker på at filteret ikke har vært litt for ivrig, for det hender jo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...