Gå til innhold

FU:Mens vi venter på Julenissen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juletid er skilsmissetid.

På en skala fra 1-10, hvor 1 representerer; "Vi er kvalmt lykkelig, og skal leve slik resten av livet" og 10 representerer; "Hva snakker du om, jeg sitter her med blåøye og blodnese og h*n har allerede flyttet ut", hvor vil du si at ditt forhold befinner seg akkurat nå?

Ikke vær sjenert, her kan gifte, skilte, separerte, samboere, homser og lesber svare.

Her i heimen ligger vi på en solid 8 og tipper over mot 9 en tre-fire ganger om dagen.

Det er godt det er jul bare to måneder i året!

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Mrs. Wallace

4

• flisa

3

• Widder

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

10. Faktisk..

Oj, tvert i mot! Vi er kvalmt lykkelige. 1, da!!

Skrevet

Det kan være økonomiske grunner som gjør at julen er skilsmissetid. Er det ikke fortsatt slik at man blir skattet etter den status man har ved utgangen av året? Og det var vel også en del andre fordeler med å gå fra hverandre mot slutten av året, fremfor å vente til begynnelsen av neste år.

Gjest The only one
Skrevet

1. så absolutt, han er min engel og har vært det i rundt 25 år.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Må vel bli rundt 1 det da. :)

Eller som en smarting sa en gang: "Du er så dum, du! Du er under null! Du er null komma en!"

Skrevet

Med fare for å få SDD på nakken vil jeg vel driste meg til å si at vi ligger på 8-9 vi også. ;o)

Skrevet

Prøver igjen:

Med fare for å få SDD på nakken drister jeg meg til å st at vi ligger på 3-2 hos oss. :o)

Skrevet

Oj, tvert i mot! Vi er kvalmt lykkelige. 1, da!!

*Hehe* Jeg bomma først jeg og.

Skrevet

Vi er nok en solid 9'er men er nede og lukter på 5-tallet hver gang vi har et prosjekt på gang av noe slag - men det er aldri snakk om skilsmisse - men mord.

Skrevet

Jeg leste baklengs -så min solide 9'er skal være en 2'er :)

Næhæi, det er det første intuitive svaret som gjelder!

Vi pakker julegaver akkurat nå og gjennomgikk en ny 9'er. Juletreet skal fordømrande ikke opp før lillejulaften, men Sheila skal ha det opp nå.

Det dreier seg ikke om juletre i det hele tatt, hun vil bare se gavene så hun har peiling på hva hun får. Hun har sverget til Gud at hun ikke skal tyvtitte, så nå har hun forandret taktikk.

Lillejulaften, lillejulaften, lillejulaften, jeg gir meg aldri!

Skrevet

Næhæi, det er det første intuitive svaret som gjelder!

Vi pakker julegaver akkurat nå og gjennomgikk en ny 9'er. Juletreet skal fordømrande ikke opp før lillejulaften, men Sheila skal ha det opp nå.

Det dreier seg ikke om juletre i det hele tatt, hun vil bare se gavene så hun har peiling på hva hun får. Hun har sverget til Gud at hun ikke skal tyvtitte, så nå har hun forandret taktikk.

Lillejulaften, lillejulaften, lillejulaften, jeg gir meg aldri!

Enig med deg - det SKAL opp lillejulaften. OG pakkene er det bare jeg som har kontroll på - Vi kjøper ikke til voksne - bortsett fra til mamma og pappa, -så gubben gidder ikke blande seg borti jula.

Han er glad den dagen det er over, tenker jeg.

Dessuten gir vi hverandre gave til kr. 20,- hvert år - det er den mest spennende gaven, hehe. Jeg har allerede kjøpt to ting -men har enda igjen 6 kr - - hihi

Skrevet

Vanligvis ligger vi på 2-3. Men akkurat nå er vi på en bunnsolid 1-er. Vi er kvalmt og motbydelig, overstadig lykkelige. :oD

Gjest Flystripa
Skrevet

2'er. Daler nedom 5'ern en gang i ny og ne. Stakkars mannen, for jeg er *eksplosiv* noen ganger, men heldigvis ikke langsint ;o) Han er mer jevn i humøret. Godt at han er bortreist i julestria *haha*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...