Gå til innhold

FU:Mens vi venter på Julenissen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis ligger vi på 2-3. Men akkurat nå er vi på en bunnsolid 1-er. Vi er kvalmt og motbydelig, overstadig lykkelige. :oD

*pjuk*

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Mrs. Wallace

4

• flisa

3

• Widder

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det ligger å vaker på rundt en treer. Ett par dager pr mnd. nærmer det seg faretruende en åtter.

Skrevet

2'er. Daler nedom 5'ern en gang i ny og ne. Stakkars mannen, for jeg er *eksplosiv* noen ganger, men heldigvis ikke langsint ;o) Han er mer jevn i humøret. Godt at han er bortreist i julestria *haha*

Kommer'n hjem til jul eller?

Gjest Julemamma
Skrevet

Hos oss er det en soleklar 9-er. Dessverre. Sånn blir det når han ikke liker jul. Og sliter med å glede seg over noe som helst.

Skrevet

Vanligvis ligger vi på 2-3. Men akkurat nå er vi på en bunnsolid 1-er. Vi er kvalmt og motbydelig, overstadig lykkelige. :oD

Hehe, så rart da ;o)

Skrevet

Hmmm, jeg tror vi enten må ha en høy terskel for stress eller en veldig lav for hva som skal stelles i stand til jul, for her ligger vi nok rundt en 2-3, nå som resten av året. Her er det enda ikke pyntet, alle gavene er ikke i hus og vi skal ha julen hos oss for første gang i år. Men stresser vi av den grunn da? Njet :-)

Jul skal være koselig, og det blir det ikke om man stresser ræva av seg for at alt skal være på G.

Bedre med litt skit her og der enn et rent helvete, er motto he i hus ;o)

Skrevet

Hehe, så rart da ;o)

Ja, kan du skjønne det?

*gliser som en tulling*

Gjest moramora
Skrevet

Tja, vi ligger vel ganske stødig på en 3-5, bikker ned på en 7-8 en 1-2 ganger i året kanskje og opp på 2 en 3-4 ganger i året.

Skrevet

Akkurat nå for tiden 9, for et par uker siden 2 og slik veksler det gjerne:)

Men iom at jeg aldri er blåøyd,(slåssing er ikke vår stil), så ligger jeg aldri på 1.

Skrevet

Akkurat nå for tiden 9, for et par uker siden 2 og slik veksler det gjerne:)

Men iom at jeg aldri er blåøyd,(slåssing er ikke vår stil), så ligger jeg aldri på 1.

Nå sa jeg helt feil. Det skulle være omvendt.

Skrevet

Vi er nok en solid 9'er men er nede og lukter på 5-tallet hver gang vi har et prosjekt på gang av noe slag - men det er aldri snakk om skilsmisse - men mord.

"men det er aldri snakk om skilsmisse - men mord"

Ha ha, den var bra!

Gjest Flystripa
Skrevet

Kommer'n hjem til jul eller?

Han har en plan om å lande kl 15.05 på fredag. Men dette er jo væravhengig. Det spørs om han kommer seg fra havgapet i første omgang. Om det er tåke, så kan jo den forhindre flytrafikk i dagevis...

Skrevet

Ja, kan du skjønne det?

*gliser som en tulling*

Hm. Her er det noe snø vet, som du ikke har fortalt hele DOL-verden.

Skulle du føle for å utdype denne intense lykken, benytt adressen nedenfor :-)

[email protected]

Skrevet

Hm. Her er det noe snø vet, som du ikke har fortalt hele DOL-verden.

Skulle du føle for å utdype denne intense lykken, benytt adressen nedenfor :-)

[email protected]

Okei, du har mail. :o)

Skrevet

Ikke skilsmissetid her i allefall. Tenker vi ligger på 2-3 her :)

Skrevet

Prøver igjen:

Med fare for å få SDD på nakken drister jeg meg til å st at vi ligger på 3-2 hos oss. :o)

Hvis dere ligger på 2-3, ja da kan jo ikke jeg si annet enn at vi er på 4-5. I beste fall...

Trodde dere var en klar 1'er. I alle fall sånn som du skryter av ham ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...