vicca Skrevet 26. april 2001 Skrevet 26. april 2001 Hei. Var hos legen min i går, det gikk ganske bra. KLarte å sette ord på mye av det som plager meg. Nå skal jeg få meg en psykolog...igjen. Men, jeg er jo veldig innstilt på å bli bra nå. Fikk Fontex, håper de virker. Lykke til alle sammen!! Nå er jeg på jobb, må jobbe litt;-D (Må legge til at jeg sprakk allerede i går kveld, gikk på smellen med altfor mye mat, og mye oppkast. Men jeg føler meg ganske bra NÅ, og det er da litt positivt det og.) 0 Siter
Gjest Celine Skrevet 26. april 2001 Skrevet 26. april 2001 Kjempe bra at du føler det går bedre!!! Du kan klare det! Lykke til:) Kos 0 Siter
Gjest dirtbag Skrevet 26. april 2001 Skrevet 26. april 2001 Vil bare si at jeg er kjempeglad på dine vegne! Stå på!! Klem fra 0 Siter
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 26. april 2001 Skrevet 26. april 2001 Kjære vicca! Du har tatt et langt steg på veien videre, flott at du valgte å gå til legen. Ønsker deg lykke til på veien til en endring og i møtene med psykologen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.