Gå til innhold

Jeg ser ikke ut på hue!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Lol*

Rart med det - jeg ordner alt annet - men glemmer meg sjøl om dagen. Skal jaggu ta en tur til frisøren i morra.

Skrevet

Ser ut som du har kontroll på hvert eneste hårstrå:-)

Skrevet

Hahaha! Legg på noen centimeter, så har du meg. Skulle vært hos frisøren for leeenge siden, men det har liksom ikke blitt tid.

Blir vel lue på julaften. ;o)

Skrevet

Hahaha! Legg på noen centimeter, så har du meg. Skulle vært hos frisøren for leeenge siden, men det har liksom ikke blitt tid.

Blir vel lue på julaften. ;o)

Nisselue da? med lys og musikk?? ;) hehe

Skrevet

Ser ut som du har kontroll på hvert eneste hårstrå:-)

Ja -dærsken - gubben fikk helt latterkrampe i går kveld -jeg satt ved dataen mens barnebarnet mitt gredde meg -lekte frisør,- jeg bruker ikke bry meg om hva hun gjør oppi håret -og så hadde hun gredd det ned sånn helt flatt og inntil hue - fikk jo nesten sånn dum og dummere-lugg.

Gubben lo så jeg skjemtes.

Skrevet

Den tror jeg du hadde kledd ;o)

Ja, tror du ikke`? LOL

Skrevet

Ja, tror du ikke`? LOL

Kan ikke du skaffe oss to slike ;o) Så kan vi gå på by'n :o)

Skrevet

Kan ikke du skaffe oss to slike ;o) Så kan vi gå på by'n :o)

Tja - kan jo hekle noen jeg! :) Vårpils på Løkka? :)

Skrevet

Tja - kan jo hekle noen jeg! :) Vårpils på Løkka? :)

Det er da uteservering nå også ;o) Men litt varmere til våren kanskje.

Skrevet

Hehe, nå måtte jeg le altså.Forventet ikke å se noe sånt da jeg klikket på linken.

Du har nå litt lengde på håret, så da er det jo muligheter for frisyreskifte ;) Du kan til og med rekke det før jul.

hare1365380455
Skrevet

Rart med det - jeg ordner alt annet - men glemmer meg sjøl om dagen. Skal jaggu ta en tur til frisøren i morra.

Gjør det! :)

Jeg burde stusse håret, men det får vente... Det blir ikke tid til det nå!

Skrevet

Ja -dærsken - gubben fikk helt latterkrampe i går kveld -jeg satt ved dataen mens barnebarnet mitt gredde meg -lekte frisør,- jeg bruker ikke bry meg om hva hun gjør oppi håret -og så hadde hun gredd det ned sånn helt flatt og inntil hue - fikk jo nesten sånn dum og dummere-lugg.

Gubben lo så jeg skjemtes.

Hehe :-)

*ser for meg*

jeia1365380317
Skrevet

Gjør det! :)

Jeg burde stusse håret, men det får vente... Det blir ikke tid til det nå!

dette var underholdene :) LOL :)

Skrevet

Jeg likner nok mer på Madam Mim, og jeg får ikke time hos noen frisør før jul! Håret mitt vokser skjeivt tror jeg.

Skrevet

*flire*

Du skulle tatt deg en tur hit i dag - så skulle du fått luft i luggen ;)

Ingen med sånt hår her, det er det ikke klima for :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...