flisa Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Sånn er jeg på håret om dagen -som den figuren som går igjennom kontrollen: http://blogs.walkerart.org/offcenter/wp-content/offcenter/B0002CYTL2.01.LZZZZZZZ.jpg Måtte bare si det. 0 Siter
flisa Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 *Lol* Rart med det - jeg ordner alt annet - men glemmer meg sjøl om dagen. Skal jaggu ta en tur til frisøren i morra. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Ser ut som du har kontroll på hvert eneste hårstrå:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Hahaha! Legg på noen centimeter, så har du meg. Skulle vært hos frisøren for leeenge siden, men det har liksom ikke blitt tid. Blir vel lue på julaften. ;o) 0 Siter
sheba Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hahaha! Legg på noen centimeter, så har du meg. Skulle vært hos frisøren for leeenge siden, men det har liksom ikke blitt tid. Blir vel lue på julaften. ;o) Nisselue da? med lys og musikk?? hehe 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Hahaha! Legg på noen centimeter, så har du meg. Skulle vært hos frisøren for leeenge siden, men det har liksom ikke blitt tid. Blir vel lue på julaften. ;o) Ja -kanskje vi kan få oss slike: http://www.horizonsunlimited.com/tstories/richardandlisa/images/4ChiangMaihilltribeshatLisasmall.JPG de er jo pynta da! 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Ja -kanskje vi kan få oss slike: http://www.horizonsunlimited.com/tstories/richardandlisa/images/4ChiangMaihilltribeshatLisasmall.JPG de er jo pynta da! Den tror jeg du hadde kledd ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Ser ut som du har kontroll på hvert eneste hårstrå:-) Ja -dærsken - gubben fikk helt latterkrampe i går kveld -jeg satt ved dataen mens barnebarnet mitt gredde meg -lekte frisør,- jeg bruker ikke bry meg om hva hun gjør oppi håret -og så hadde hun gredd det ned sånn helt flatt og inntil hue - fikk jo nesten sånn dum og dummere-lugg. Gubben lo så jeg skjemtes. 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Den tror jeg du hadde kledd ;o) Ja, tror du ikke`? LOL 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Ja, tror du ikke`? LOL Kan ikke du skaffe oss to slike ;o) Så kan vi gå på by'n ) 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Kan ikke du skaffe oss to slike ;o) Så kan vi gå på by'n ) Tja - kan jo hekle noen jeg! Vårpils på Løkka? 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Tja - kan jo hekle noen jeg! Vårpils på Løkka? Det er da uteservering nå også ;o) Men litt varmere til våren kanskje. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hehe, nå måtte jeg le altså.Forventet ikke å se noe sånt da jeg klikket på linken. Du har nå litt lengde på håret, så da er det jo muligheter for frisyreskifte Du kan til og med rekke det før jul. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Rart med det - jeg ordner alt annet - men glemmer meg sjøl om dagen. Skal jaggu ta en tur til frisøren i morra. Gjør det! Jeg burde stusse håret, men det får vente... Det blir ikke tid til det nå! 0 Siter
Patsi Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Ja -dærsken - gubben fikk helt latterkrampe i går kveld -jeg satt ved dataen mens barnebarnet mitt gredde meg -lekte frisør,- jeg bruker ikke bry meg om hva hun gjør oppi håret -og så hadde hun gredd det ned sånn helt flatt og inntil hue - fikk jo nesten sånn dum og dummere-lugg. Gubben lo så jeg skjemtes. Hehe :-) *ser for meg* 0 Siter
jeia1365380317 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Gjør det! Jeg burde stusse håret, men det får vente... Det blir ikke tid til det nå! dette var underholdene LOL 0 Siter
Osiris Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg likner nok mer på Madam Mim, og jeg får ikke time hos noen frisør før jul! Håret mitt vokser skjeivt tror jeg. 0 Siter
Elbereth Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 *flire* Du skulle tatt deg en tur hit i dag - så skulle du fått luft i luggen Ingen med sånt hår her, det er det ikke klima for 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.