Mrs. Wallace Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Ja -kanskje vi kan få oss slike: http://www.horizonsunlimited.com/tstories/richardandlisa/images/4ChiangMaihilltribeshatLisasmall.JPG de er jo pynta da! Hahahaha! Jeg ser rar ut med et hvilket som helst hodeplagg, men den der hadde jaggu tatt kaka. Tror resten av familien hadde ledd på seg inkontinens. ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Nisselue da? med lys og musikk?? hehe Blinkende lys og musikk! ) 0 Siter
Patsi Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg likner nok mer på Madam Mim, og jeg får ikke time hos noen frisør før jul! Håret mitt vokser skjeivt tror jeg. Er det lilla også? 0 Siter
Osiris Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Er det lilla også? Nei, det er bare det som mangler. Kanskje jeg skal ta skrittet fullt ut og farge det lilla? *ler* Syns jeg ser fjeset på mora mi når jeg kommer til jul. 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 dette var underholdene LOL Ja, vi får vel pludre litt før jul 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg er en hårkatastrofe sjøl. Kan ikke engang skylde på en "bad hair day" - jeg er kronisk stygg på håret. Jeg vurderer en lang blond parykk ;o) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Heheh! Hadde en makeover i går, jeg, og nå er jeg så fornøyd at jeg storgliser hver gang jeg ser meg i speilet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.