laban Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Åh, jeg husker vignetten med Hanna - Barbera som kom helt til slutt når jeg fikk se Familien Flint når vi besøkte mormor og morfar på søndagene på 60-tallet. Mormor og morfar hadde nemlig TV... Nå er han der mormor og morfar har vært i mange år. http://www.kjendis.no/2006/12/19/486494.html Men Tom & Jerry vil nok glede mange generasjoner ennå. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Husker ingenting av dette jeg. Jeg visste ikke at du var så gammel;) 0 Siter
laban Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Husker ingenting av dette jeg. Jeg visste ikke at du var så gammel;) Joda, jeg er eldgammel. Husker melkeflasker, svart/hvitt-TV, venstrekjøring i Sverige og innføringen av lørdagsfri. Men jeg går ikke rundt og savner noe av det til daglig :-| 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Joda, jeg er eldgammel. Husker melkeflasker, svart/hvitt-TV, venstrekjøring i Sverige og innføringen av lørdagsfri. Men jeg går ikke rundt og savner noe av det til daglig :-| Jeg også husker så vidt det er melkeflasker. Og så gikk det over til det over til myke melkekartonger mener jeg å huske. Jeg husker også den dagen vi fikk fargetv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.