Gå til innhold

Hva kvinner vil og ikke vil ha til jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det eneste som stemmer på meg, er at jeg ikke vil ha kokebøker.

Alt det andre er feil. Spesielt det at vi ikke vil ha gavekort.

Men jeg er relativt kjønnsløs.

Skrevet

Jeg vil gjerne ha det som adressa mener kvinner _ikke_ ønsker seg.

Og sånn ellers også, så har jeg beina godt plantet på jorda, for å si det sånn.

Skrevet

Det eneste som stemmer på meg, er at jeg ikke vil ha kokebøker.

Alt det andre er feil. Spesielt det at vi ikke vil ha gavekort.

Men jeg er relativt kjønnsløs.

Jeg elsker kokebøker! :o) Har en haug og vil gjerne ha fler!

Skrevet

Hehe, morsom artikkel som jeg mistenker å være blåkopi fra en eller annen amerikansk nettavis?

Jeg kjenner meg heldigvis ikke igjen, jeg heller.

Gjest ingen vanlig dame
Skrevet

Jeg bruker ikke parfyme, og har ikke noe ønske om å gå på spa. Sko og undertøy er det greti å kjøpe selv, det er ikke lett å få riktig str/passform.

Kjøkkenmaskiner, gjerne det, hvis jeg fikk nøyaktig den jeg ønsket meg! (kresen på sånt) Gjerne gavekort og kokebøker, men det er hyggelig med personlige gaver også av og til da

Skrevet

Nei, kan ikke si jeg kjenner meg særlig igjen der, nei.

Det står at kvinner ikke vil ha CD-er, DVD-er og denslags - og det er alltid høyt oppe på min ønskeliste, sammen med spill til PS2.

Og jeg har alltid syntes at Spa er ganske oppskrytte greier. Fint, for all del, men dette spahysteriet går jo over alle støvelskaft.

Gi meg gavekort, bøker, DVD-filmer, spill og elektroniske dingsebomser, så blir jeg glad som ei fele.

Sko, undertøy og parfyme vil jeg helst kjøpe selv.

Skrevet

Så dyr at hun ikke tør gå med den:

http://www.thune.no/images/produkt/4_215-20793.jpg

Ikke si at det egentlig er cubic zirkonia stener, og at du ikke ville la et rotehue som henne gå rundt med noe så dyrt. Dessuten skal hun gå hjem over isen, og isen kan være dårlig på denne årstiden.

Den var litt for overlesset etter min smak.

Skrevet

Nei, kan ikke si jeg kjenner meg særlig igjen der, nei.

Det står at kvinner ikke vil ha CD-er, DVD-er og denslags - og det er alltid høyt oppe på min ønskeliste, sammen med spill til PS2.

Og jeg har alltid syntes at Spa er ganske oppskrytte greier. Fint, for all del, men dette spahysteriet går jo over alle støvelskaft.

Gi meg gavekort, bøker, DVD-filmer, spill og elektroniske dingsebomser, så blir jeg glad som ei fele.

Sko, undertøy og parfyme vil jeg helst kjøpe selv.

"Gi meg gavekort, bøker, DVD-filmer, spill og elektroniske dingsebomser, så blir jeg glad som ei fele. Sko, undertøy og parfyme vil jeg helst kjøpe selv."

Aldeles enig! .o)

Skrevet

"Gi meg gavekort, bøker, DVD-filmer, spill og elektroniske dingsebomser, så blir jeg glad som ei fele. Sko, undertøy og parfyme vil jeg helst kjøpe selv."

Aldeles enig! .o)

Ut fra svarene å dømme, har avisa bommet ganske kraftig på tipsene sine. Skulle vært artig å tipse journalisten om denne tråden. :o)

Skrevet

Da er ikke jeg kvinnelig nok heller;)

Den der var helt skivebom på meg!

Sko og parfyme kjøper jeg helst selv. Undertøy kan være koselig, men gjerne i en annen anledning;)

Er glad i "hus-ting", og tar med glede imot cd`er og dvd`er. Gavekort er også kjekt å få! Elsker harde pakker!

Men joda, et spa-opphold hadde ikke vært å forakte;)

Skrevet

OK da, siden alle andre sier at de ikke kjenner seg igjen, må jeg bare innrømme at jeg kjenner meg LITT igjen!

Skrevet

Jeg kjenner meg heller ikke igjen i denne artikkelen. Kan gjerne tenke meg gavekort på spa, men elers var det lite som passet på meg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg tror gubben min må være lite teknisk interessert. Tror ikke han vet hva de fleste tekniske godsakene på lista er en gang, hehe.

Men det med slips og boxer stemmer nok. :-)

Skrevet

Jeg kjenner meg overhode ikke igjen, men det var jo noen artige formulerte fordommer :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...