Gå til innhold

Hva kvinner vil og ikke vil ha til jul

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg tror gubben min må være lite teknisk interessert. Tror ikke han vet hva de fleste tekniske godsakene på lista er en gang, hehe.

Men det med slips og boxer stemmer nok. :-)

Dette skulle visst en tråd opp!

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i at jeg ikke vil ha kokebøker og gavekort. Og jeg vil ha parfyme, undertøy og sko. Men alt det andre var nok feil!

Skrevet

Dette var da en gammeldags og fordomsfull liste over hva kvinner vil og ikke vil ha. For ikke å snakke om hvordan de oppfører seg.

Sikkert klippet fra et amerikansk dameblad eller noe.

Gjest annlovinda
Skrevet

Ut fra svarene å dømme, har avisa bommet ganske kraftig på tipsene sine. Skulle vært artig å tipse journalisten om denne tråden. :o)

Jepp, det hadde vært artig.

Iallefall når svarene er så sammenstemt som det er her nå.

Skrevet

Den var litt for overlesset etter min smak.

Gullsmeden forteller at hver jul kommer det en eller flere menn med lapp. Der står det hvilken ring/smykke fruen vil ha som julegave, og nesten hver gang har mannen tatt med for lite penger :-)

Skrevet

Gullsmeden forteller at hver jul kommer det en eller flere menn med lapp. Der står det hvilken ring/smykke fruen vil ha som julegave, og nesten hver gang har mannen tatt med for lite penger :-)

*Hahaha* Man blir jo med og peker på selvfølgelig. :o) Dessuten har jo mannen bankkort, med solid dekning.

Skrevet

*Hahaha* Man blir jo med og peker på selvfølgelig. :o) Dessuten har jo mannen bankkort, med solid dekning.

Den beste ringen hos gullsmeden koster 83 000. Hadde du turt å gå rundt med den?

Skrevet

Det som ikke er så kjent, er at slike penger ikke må komme skattevesenet og banken for øre. Mye penger fra hemmelige depoter ender hos gullsmeden. Gullsmedene sjøl putter ofte halvparten i lomma selv også.

Skrevet

Den beste ringen hos gullsmeden koster 83 000. Hadde du turt å gå rundt med den?

Aldri i verden. Ville aldri brukt så mye på et smykke heller. Strekker meg til noen få tusinger, det hadde vært greit om økonomien ellers var god, men ikke mer enn rundt 5000,- på denslags nei.

Skrevet

Kjenner meg igjen når det gjelder kjøkkenmaskiner og kokebøker. Mobil gikk også greit, til jeg skjønte at den skulle være til pynt. Hallo!??!

Jeg ønsker meg ikke noe spesielt av ting. Jo, kanskje bøker, forresten.

Og en gave skal være temmelig jævlig før jeg bytter den, spesielt hvis den er fra kjæresten.

Skrevet

Aldri i verden. Ville aldri brukt så mye på et smykke heller. Strekker meg til noen få tusinger, det hadde vært greit om økonomien ellers var god, men ikke mer enn rundt 5000,- på denslags nei.

Gjerrigknark!

:-)

Skrevet

Helt feil for meg også - jeg vil GJERNE ha gavekort - IKKE SKO!!! lurer på hva slags sko det hadde blitt - beksøm.

Skrevet

Nei, der stemte fint lite gitt. Spa sier jeg jatakk til :)

Skrevet

Kjenner meg ikke igjen! Vil ikke ha noe av det kvinner vil ha. Sko hra jeg aldri fått til jul, det må prøves og kjøpes selv. Undertøy vil ikke passe. Ønsker ikke parfyme og dyre smykker.

Har omtrent aldri byttet julepresang men jeg vil gjøre det om jeg får bok/CD jeg har fra før, eller jeg får to av.

Min datter byttet CD med en svigerinne, så ikke hver av dem satt med to like.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...