Hønemoren Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Skal lage tomatsild til jul. Har vært i mange butikker, men får ikke tak i kryddersild på glass som jeg pleier å bruke. Kjøpte til slutt et glass med appetittsild, noen som vet om det går bra å bruke denne til tomatsild? 0 Siter
fresja Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 På mange matbutikker har de kryddersild pakket i plast. Smaken minner om Appetittsild/Ansjos, så jeg antar det kan brukes. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Skrevet 20. desember 2006 På mange matbutikker har de kryddersild pakket i plast. Smaken minner om Appetittsild/Ansjos, så jeg antar det kan brukes. Ja, lagde tomatsilda i går ettermiddag, men har ikke smakt på den enda. Håper den blir ok med appetittsild som jeg brukte. Merkelig for jeg har vært i mange butikker, ikke sett kryddersild hverken på glass eller i pakke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.