Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

om dere fikk jeg et julekort med bilde av hele familien?

Er det hyggelig eller litt sånn kvalmt?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

3

• Snorkfrøken

3

• Speak

3

• candyqueen_83

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest annlovinda
Skrevet

Synes det er koslig med julekort med hele familien.

Skrevet

Jeg hadde syns det var kjempekoselig :-)

Foreldre er stort sett flinke til å sende kort med bilde av de håpefulle, men det kunne vært koselig å se mor og far også - spesielt når man kanskje ikke har mulighet til å møtes så ofte.

Skrevet

Et sånt har jeg aldri fått, men som regel er det de voksne jeg er mest interessert i - siden dem jeg får julekort fra er gamle (men nå perifere) venner, som jeg ikke har sett på leeenge. Ungene deres har jeg sjeldent noe særlig forhold til.

Men jeg har aldri sendt et kort selv, med mer enn ungene på ;-)

Skrevet

Kommer litt ann på settingen på bildet, men vanligvis ville jeg synes det var koselig.

Skrevet

Synes det er koslig med julekort med hele familien.

Det ville jeg ha synes også, men så tenker jeg på de vennene som har blitt skilt i løpet av de siste par årene. Kanskje de vil synes at vi forsøker å fremstille oss som den glade og perfekte kjernefamilie og det er vi slett ikke bestandig;)

Gjest Julen julen julen den er her...
Skrevet

Hyggelig - det viser at de har lagt ned litt arbeid og omtanke i julekortene, istedetfor å sende deg et av Redningsselskapets e.l. som kommer gratis i kassa.

Selv har jeg bikkjene våre som motiv på årets julekort.

Skrevet

Kommer litt ann på settingen på bildet, men vanligvis ville jeg synes det var koselig.

Hva mener du med det? Det er et lystig og glad sommerbilde.

Skrevet

Hva mener du med det? Det er et lystig og glad sommerbilde.

Bare kom til å tenke på et bilde jeg så med foreldre og barn i pysjamas og nisseluer eller noe sånt. Syntes det så helt dust ut ;o)

Skrevet

Jeg hadde synes det var koselig.

Fikk ett julekort med en famile på, bildet var tatt i sommerferien. Jeg synes det var hyggelig og se at de koste seg, og ville dele bildet med oss andre.

Skrevet

Bare kom til å tenke på et bilde jeg så med foreldre og barn i pysjamas og nisseluer eller noe sånt. Syntes det så helt dust ut ;o)

Hvis oppsettet på bildet var litt humoristisk så synes jeg det høres kjempemorsomt ut jeg. :o)

Skrevet

Hvis oppsettet på bildet var litt humoristisk så synes jeg det høres kjempemorsomt ut jeg. :o)

Det kommer kanskje ikke bare ann på settingen, men folkene på også ja :o)

Var vel ikke de som stod øverst på bestevenner lista mi heller ;o)

Skrevet

Jeg også;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Alle julekort er velkomne her i huset. Bilder syns jeg er fint og personlig.

ylvali1365381015
Skrevet

KVALMT????? 8-o

Nå forstår jeg ikke noe av din tankegang her...

Er det kvalmt å være en familie også nå... Og sende en hyggelig hilsen med et bilde som gir et innblikk i en opplevd situasjon?

Nenei, nå må du gi deg da!

Det som imidlertid kan være kvalmt, er endeløse skrytemailer / massekopierte "brev" som har til formål å få med mest mulig om hvor vellykket og veltilpasset man er, hvor aktive og intelligente barn man her og hvor mange jern i ilden og venner man har, hvor mange kreative planer og gode utsikter man har...

Har lest et par sånne "brev" som kunne minne om en cv for hele familien, en skryteliste, rett og slett.

Da snakker vi kvalmt.

Ikke ett ord rettet til den som mottar brevet personlig.

Da vil jeg heller ha et bilde, av husets katt om så var!

Skrevet

Julekort med bilder på er bare hyggelig.

Setter selv pris på alle de jeg selv mottar og som tar seg bryderiet verdt:-)

Hadde jeg bare vært like flink selv.....

Skrevet

Veldig hyggelig :o) Så hyggelig at vi skal gjøre det selv neste år, om vi bare får ett eneste bilde i løpet av året hvor vi ser noenlunde ok ut alle sammen....

Skrevet

KVALMT????? 8-o

Nå forstår jeg ikke noe av din tankegang her...

Er det kvalmt å være en familie også nå... Og sende en hyggelig hilsen med et bilde som gir et innblikk i en opplevd situasjon?

Nenei, nå må du gi deg da!

Det som imidlertid kan være kvalmt, er endeløse skrytemailer / massekopierte "brev" som har til formål å få med mest mulig om hvor vellykket og veltilpasset man er, hvor aktive og intelligente barn man her og hvor mange jern i ilden og venner man har, hvor mange kreative planer og gode utsikter man har...

Har lest et par sånne "brev" som kunne minne om en cv for hele familien, en skryteliste, rett og slett.

Da snakker vi kvalmt.

Ikke ett ord rettet til den som mottar brevet personlig.

Da vil jeg heller ha et bilde, av husets katt om så var!

Vi fikk slike brev vi også hvert år av noen som nå er skilt.

Det jeg tenkte er at noen av de som har blitt skilt og som sørger over det, synes det er vondt eller kvalmt å får et slikt smilende bilde av en lykkelig familie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...