Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi har sendt det selv i år ville jeg selvfølgelig synes at det var kjempekoselig å få ;o) Vi ble omsider og endelig en familie på fire i år, tok familiebilde, og et av dem ble julekort. Sommerbilde. Så pent atte! ;)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

3

• Snorkfrøken

3

• Speak

3

• candyqueen_83

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det har vi hatt flere ganger! Jeg ser på bilder fra året som gikk, og det fineste blir julekort, enten bare med barna eller med alle fire!

mvh

Skrevet

Det har vi hatt flere ganger! Jeg ser på bilder fra året som gikk, og det fineste blir julekort, enten bare med barna eller med alle fire!

mvh

Vi gjorde det i fjor vi også. Tok et bilde på selveste julaften forran juletreet og folk fikk det i romjula. Det er nå jeg fikk slike rare tanker om det kanskje ikke passer seg. Jeg skal slutte å tenke på det og sender dem ut i dag.

Alle er jo så postive her så:)

Fikk forresten tilbakemeldinger fra ei klassevenninnne i fjor som synes det var hyggelig. Hun hadde ikke sett ungene mine på flere år og synes det var morsomt se hvor store de har blitt.

Skrevet

Kjenner noen som fikk julekort fra bekjente. Med bilde av familiens to tenåringsdøtre i BIKINI! Herregud...

Skrevet

Kjenner noen som fikk julekort fra bekjente. Med bilde av familiens to tenåringsdøtre i BIKINI! Herregud...

Altså poserende i bikini..

Skrevet

Nei herregud, det gjør ikke jeg altså:)

Skrevet

Det er koselig! - Særlig fra folk man sjelden ser - i år skal jeg sende et slikt kort til ho som jeg delte hybel med da jeg var 15 - 17 år. Så klart jeg er stolt av barn og barnebarn og gjerne vil vise henne dem! - vi ses aldri, men til jul husker vi på hverandre - det er koselig og en tradisjon.

Skrevet

Det er jo morsomt! - da har de sikkert tatt bilder i syden :)

Skrevet

Det ville jeg ha synes også, men så tenker jeg på de vennene som har blitt skilt i løpet av de siste par årene. Kanskje de vil synes at vi forsøker å fremstille oss som den glade og perfekte kjernefamilie og det er vi slett ikke bestandig;)

Drit i det! Da jeg ble skilt -gikk jeg vel ikke å hatet alle som var lykkelige! .)

Skrevet

Drit i det! Da jeg ble skilt -gikk jeg vel ikke å hatet alle som var lykkelige! .)

Det er bra.

Vi ser ut som den perfekte og lykkelige kjernefamilien på det bildet ser du og jeg tenkte at det kanskje var litt kvalmt, for vi er slett ikke slik hele tida nei. Vi har våre oppturer og dype daler vi også:)

Gjest moramora
Skrevet

Det hadde vært koselig det, men jeg foretrekker faktisk bilder med bare barna...

Skrevet

Det hadde vært koselig det, men jeg foretrekker faktisk bilder med bare barna...

Litt artig å høre andre synspunkter også. Kan du si noe om hvorfor?

Gjest moramora
Skrevet

Litt artig å høre andre synspunkter også. Kan du si noe om hvorfor?

Hmmm, det er litt vanskelig. Det kan være noe med at et bilde av hele familien virker litt "se så vellykket vi er".

Jeg skjønner selvsagt at det ikke er ment slik :)

Skrevet

Hmmm, det er litt vanskelig. Det kan være noe med at et bilde av hele familien virker litt "se så vellykket vi er".

Jeg skjønner selvsagt at det ikke er ment slik :)

Akkurat, det var det jeg tenkte:)

Skrevet

Det er jo morsomt! - da har de sikkert tatt bilder i syden :)

Det var skikkelig for å posere , og "se hvor fine og pene vi er". Familien er visst sånn. Syns det blir for latterlig jeg. Heller pysj og nisselue da :P

Skrevet

Det er kjempehyggelig. Fint å få julekort - punktum, synes jeg.

Gjest Flystripa
Skrevet

Koselig :) Eller gjelder Janteloven på julekortbilder?! ;o)

Skrevet

KVALMT????? 8-o

Nå forstår jeg ikke noe av din tankegang her...

Er det kvalmt å være en familie også nå... Og sende en hyggelig hilsen med et bilde som gir et innblikk i en opplevd situasjon?

Nenei, nå må du gi deg da!

Det som imidlertid kan være kvalmt, er endeløse skrytemailer / massekopierte "brev" som har til formål å få med mest mulig om hvor vellykket og veltilpasset man er, hvor aktive og intelligente barn man her og hvor mange jern i ilden og venner man har, hvor mange kreative planer og gode utsikter man har...

Har lest et par sånne "brev" som kunne minne om en cv for hele familien, en skryteliste, rett og slett.

Da snakker vi kvalmt.

Ikke ett ord rettet til den som mottar brevet personlig.

Da vil jeg heller ha et bilde, av husets katt om så var!

Hehe! Så sant så sant! Jeg har lest et par slike brev selv - og jeg vil også mye heller ha et bilde av katten!

Skrevet

Koselig. Det er vel ikke kvalmt det? Har ei venninne som sender kort av seg selv. Gjerne i en litt spesiell setting da:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...