Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koselig. Det er vel ikke kvalmt det? Har ei venninne som sender kort av seg selv. Gjerne i en litt spesiell setting da:-)

Men det kuleste "julekortet" jeg har fått i år er et A4 ark utformet som en tegneserie. Bilder av både voksne og barn i forskjellige settinger med spenstige kommentarer.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

3

• Snorkfrøken

3

• Speak

3

• candyqueen_83

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Koselig. Det er vel ikke kvalmt det? Har ei venninne som sender kort av seg selv. Gjerne i en litt spesiell setting da:-)

Jeg fikk en gang en et julekort av en enslig venninne. Hun lå i senga og hadde dandert alle julegave i rundt seg. Kjempemorsomt;)

Skrevet

Jeg fikk en gang en et julekort av en enslig venninne. Hun lå i senga og hadde dandert alle julegave i rundt seg. Kjempemorsomt;)

Humor er bra. Det er slik mi venninne gjør også:-) Jeg synes det er kjempehyggelig. Passer perfekt for henne.

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for det.Særlig fra de som jeg ikke ser så ofte.

Det savner jeg veldig,men har ikke fått noe slikt ennå.

Gjest Persille
Skrevet

Det er bra.

Vi ser ut som den perfekte og lykkelige kjernefamilien på det bildet ser du og jeg tenkte at det kanskje var litt kvalmt, for vi er slett ikke slik hele tida nei. Vi har våre oppturer og dype daler vi også:)

Kan du ikke bare skrive det da?

"Her er et bilde av oss når vi virkelig var på vårt beste i sommer, kjernefamilieidyllen formelig oser an hele gjengen! I motsetningen til hverdagen som vi alle vet hvordan er ;)

Med ønske om god jul, godt nytt år - og flest hyggelige hverdager i det nye året,

Wita & co"

Skrevet

Koselig om man har delvis kontakt/treff, men litt kvalmt hvis man treffes ofte? Nei det er vanskelig å svare egentlig, kommer an på hvem som sender...

Gjest ferskentre
Skrevet

Veldig koselig med familiebilde eller barnebilde! Samme hvem en får det fra. Liker også julebrev med 'referat' fra året som har gått også jeg.

Skrevet

Kan du ikke bare skrive det da?

"Her er et bilde av oss når vi virkelig var på vårt beste i sommer, kjernefamilieidyllen formelig oser an hele gjengen! I motsetningen til hverdagen som vi alle vet hvordan er ;)

Med ønske om god jul, godt nytt år - og flest hyggelige hverdager i det nye året,

Wita & co"

Det var faktisk en veldig god ide,men nå har jeg hentet dem ferdig trykket med bare sånn standard God Jul og Godt nytt år.

Jeg skal legge ved et brev til et par stykker av dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...