Speak Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Koselig. Det er vel ikke kvalmt det? Har ei venninne som sender kort av seg selv. Gjerne i en litt spesiell setting da:-) Men det kuleste "julekortet" jeg har fått i år er et A4 ark utformet som en tegneserie. Bilder av både voksne og barn i forskjellige settinger med spenstige kommentarer. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Koselig. Det er vel ikke kvalmt det? Har ei venninne som sender kort av seg selv. Gjerne i en litt spesiell setting da:-) Jeg fikk en gang en et julekort av en enslig venninne. Hun lå i senga og hadde dandert alle julegave i rundt seg. Kjempemorsomt;) 0 Siter
Speak Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg fikk en gang en et julekort av en enslig venninne. Hun lå i senga og hadde dandert alle julegave i rundt seg. Kjempemorsomt;) Humor er bra. Det er slik mi venninne gjør også:-) Jeg synes det er kjempehyggelig. Passer perfekt for henne. 0 Siter
astridny Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg hadde blitt veldig glad for det.Særlig fra de som jeg ikke ser så ofte. Det savner jeg veldig,men har ikke fått noe slikt ennå. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Det er bra. Vi ser ut som den perfekte og lykkelige kjernefamilien på det bildet ser du og jeg tenkte at det kanskje var litt kvalmt, for vi er slett ikke slik hele tida nei. Vi har våre oppturer og dype daler vi også Kan du ikke bare skrive det da? "Her er et bilde av oss når vi virkelig var på vårt beste i sommer, kjernefamilieidyllen formelig oser an hele gjengen! I motsetningen til hverdagen som vi alle vet hvordan er Med ønske om god jul, godt nytt år - og flest hyggelige hverdager i det nye året, Wita & co" 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Koselig om man har delvis kontakt/treff, men litt kvalmt hvis man treffes ofte? Nei det er vanskelig å svare egentlig, kommer an på hvem som sender... 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Koselig. :-) Vi har også gjort det sånn. 0 Siter
Gjest ferskentre Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Veldig koselig med familiebilde eller barnebilde! Samme hvem en får det fra. Liker også julebrev med 'referat' fra året som har gått også jeg. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Kan du ikke bare skrive det da? "Her er et bilde av oss når vi virkelig var på vårt beste i sommer, kjernefamilieidyllen formelig oser an hele gjengen! I motsetningen til hverdagen som vi alle vet hvordan er Med ønske om god jul, godt nytt år - og flest hyggelige hverdager i det nye året, Wita & co" Det var faktisk en veldig god ide,men nå har jeg hentet dem ferdig trykket med bare sånn standard God Jul og Godt nytt år. Jeg skal legge ved et brev til et par stykker av dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.