Patsi Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg planlegger å bytte mobilabonnement, men jeg går meg helt vill i jungelen av tilbud. Noen tips til billige abonnement? Jeg ringer ikke så mye - sender noen sms imellom. 0 Siter
Osiris Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Dersom du ikke ringer mye så bør du vel ha et abonnement uten månedsavgift. Jeg valgte å gå over til Noextras som er et forhåndsbetalt abonnemenet som passer meg utmerket. Det koster 69 øre per minutt både til fasttelefon og til mobil, og 40 øre per sms. www.noextras.net 0 Siter
snø Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 http://www.dinside.no/php/art.php?id=104487 Mobilkalkulator. Her kan du legge inn hvor mye du ringer, sender sms etc, og så får du opp en oversikt over hva de ulike abonnementene vil koste deg. Kjekt! 0 Siter
Dory Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Tele2 Champion:) Nå er det også fri innmeldning! (Var iallefall det for en uke siden...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.