Gå til innhold

Har du noe å tilstå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde dårlig råd, men den ble ikke noe bedre da jeg fikk bot:)

Jeg tror faktisk ikke jeg fikk bot de par årene jeg betalte halv pris på trikken. Jeg så så lita og uskyldig ut ;-)

Skrevet

:) jeg elsket kuletyggis da jeg var liten, men siden vi bodde vegg i vegg med en butikk pluss at mamma var frisør med mange kunder som hadde godter med seg til meg så fikk jeg kun lov til og kjøpe på lørdager. Jeg tok 2 kroner fra mammas kasse engang og siden kuletyggis kostet 10 øre så ble jeg raskt avslørt av noen stoore bollekinn;)

hehe men har ikke tatt noe siden... jo forresten, plommer hos naboen:)

Skrevet

Jeg sneik på trikken og ble tatt.

Fikk forlatelse for min synd da jeg betalte 750 kroner til Oslo Sporveier.

Gjest NurseNovel
Skrevet

Nei - jeg var alltid snill og ærlig.

Må tilstå at jeg ikke alltid har vært ærlig:)

Skrevet

Jeg fikk en gang i tilbake 200,- for mye i en kiosk. Jeg oppdaget feilen umiddelbart, men puttet pengene rett i lommeboka og gikk. Dårlig unnskyldning, men jeg var veldig ung og veldig blakk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...