laban Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg har én julegave igjen, og den trenger jeg litt bistand med: Vi skal kjøpe en bok til en svært gammel dame. Hun har glede av å lese enkle kjærlighets-romaner uten krevende intriger, altfor mange bipersoner eller veldig grove / sterke sexskildringer. Til vanlig leser hun nok mest kioskromaner, men vi har lyst til å kjøpe noe litt mer "ordentlig" siden det er julepresang. Jeg leser lite sånt selv og er derfor i villrede. Er det noen som har et tips om forfatter og / eller tittel? Tenk på hva du ville anbefalt oldemoren din. På forhånd, takk for hjelpen! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Min oldemor leste visst Evi Bøgenes på sine gamle dager. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Et eller annet av Joy Fielding eller Danielle Steele? 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Tornefuglene? ja tornefuglene er nydelig! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Catherine Cookson er en annen forfatter jeg tenker på når du sier gammeldags kjærlighetsroman. Kanskje verd å sjekke ut? 0 Siter
birdie Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Forsythesagaen, kanskje? Min farmor (f. 1901) slukte Morgan Kane, hun. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.