Gå til innhold

Sceneskrekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få sagt det: det finnes INGENTING som er så gøy som å stå på en scene og fremføre et eller annet som man er fornøyd med - enten det gjelder sang dans eller andre ting.

Til vanlig er jeg ganske sjenert osv, men å stå på en scene er bare toppen :D

Hvordan er det med dere: scenefryd eller sceneskrekk?

Skrevet

Mer som skrekk da :)

Jammen, hvorfor da - du får jo 100% oppmerksomhet!

Det er jo så GØY :D

Skrevet

Jammen, hvorfor da - du får jo 100% oppmerksomhet!

Det er jo så GØY :D

Ikke alle liker oppmerksomhet på den måten. Jeg spyr nesten når eks jeg er på foreldre møte og hver og en skal si noe på tur, fyttikatta sier jeg... Men flott for deg, du blir nok skuespiller du :)

Skrevet

Ikke alle liker oppmerksomhet på den måten. Jeg spyr nesten når eks jeg er på foreldre møte og hver og en skal si noe på tur, fyttikatta sier jeg... Men flott for deg, du blir nok skuespiller du :)

Jammen, det er det som er litt motsigende - jeg er som deg og hater egentlig å være i søkelyset - liker aldri å "ta ordet"

Men noen ganger er det deilig å få alle øyer rettet mot en, HVIS en da føler at en gjør noe bra så klart ;D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Scenefryd når jeg føler at jeg er godt forberedt og slipper å stikke meg fram som solist e.l.

Sceneskrekk når jeg føler at jeg ikke kan det jeg skal framføre eller må gjøre noe alene.

Skrevet

Som en av mengden kan det være OK om jeg er stolt av det som fremføres, og jeg kan gjemme meg blant de andre.

Men å være alene om oppmerksomheten gir meg en lammende sceneskrekk. Panikkangst, pusteproblemer, tunellsyn, svette og skjelving. Så det prøver jeg å unngå, kan du si. :-)

Skrevet

Jeg antar jeg har sceneskrekk.

Var med i en sketsj en gang, slulle bare si et par ord. Men det var fryktelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...