Gjest holaaa Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg har tenkt å få fjernet en føflekk i hårfestet, som er passe utstående. Jeg har ikke mistanke om føflekkreft, men er dette noe de sjekker uansett når de fjerner den? Uansett: det jeg lurer på er om det er vondt å fryse vekk en føflekk? Sammenliknet med f.eks. å ta en sprøyte? 0 Siter
Gjest sankt nicolaus Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 det har jeg ikke prøvd, men det er ikke vondt å fryse vorter ihvertfall! Jeg har fått skåret bort en føflekk, men da med bedøvelse, ikke vondt det heller 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Nei, det er ikke vondt. Jeg har fjernet flere føflekker ved frysing, og det "svir" bare bittelitt et kort øyeblikk. Deretter er føflekken litt øm til den faller av. Veldig greit. 0 Siter
org Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Nei, ikke vondt i det hele tatt. Det stikker et bitte lite øyeblikk, og så er du ferdig. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Har brent vekk en. Ikke vondt. Skjært vekk en annen. Ikke vondt. De er flinke, de legene. 0 Siter
Gjest holaaa Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Nei, det er ikke vondt. Jeg har fjernet flere føflekker ved frysing, og det "svir" bare bittelitt et kort øyeblikk. Deretter er føflekken litt øm til den faller av. Veldig greit. OK, godt å høre Hvor lang tid tar det fra den fryses til den faller av egentlig? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 OK, godt å høre Hvor lang tid tar det fra den fryses til den faller av egentlig? Eh...nå må jeg prøve å huske. En dag eller tre, kanskje? 0 Siter
Gjest holaaa Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Eh...nå må jeg prøve å huske. En dag eller tre, kanskje? Oki doki, håper den ikke detter av på et ubeleilig tidspunkt da, hehe 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Oki doki, håper den ikke detter av på et ubeleilig tidspunkt da, hehe For meg har den som regel falt av i forbindelse med dusj og håndkletørking. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.