Hatsumomo Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hvordan avgjør man hvilke førerskoler er best? Hvorda vet man hvor mange timer man må ta, for noen har jo pakketilbud på 10,15,20 timer til en fikset pris? Må man betale pakke tilbudet med engang eller er det etterhvert? Hva i det hele tatt bør jeg være obs på? Er det slik at en "time" er 45 minutt? Og at man tar "en time på 45 minutt" en gang i uken? Eller er det "to timer" på 45 min pr man tar per uke? Hadde altså tenkt å ta lappen og har ingen peiling på noe som helst. Har ikke noe særlig kjøre erfaring fra før av. Hvilken sluttpris må man regne med? 0 Siter
meg__123! Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 "Hvorda vet man hvor mange timer man må ta, for noen har jo pakketilbud på 10,15,20 timer til en fikset pris?" - Om du ikke har øvelseskjørt så mye ellers, hadde jeg nok tatt en pakke med 20 kjøretimer. "Må man betale pakke tilbudet med engang eller er det etterhvert?" - Tror man kan betale etterhvert ja.. "Er det slik at en "time" er 45 minutt? Og at man tar "en time på 45 minutt" en gang i uken?" - Det er vanlig å ha to enkelttimer etter hverandre samme dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.