Gjest Tigrer i Sverige Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Drister meg til å spørre her på forumet,- for nå er det noen som påstår at jeg har drømt... Dette mener jeg er sant, men finner ikke noe når jeg søker: For en god del år siden (70-80-tallet?) var det en svensk mann (eller et ektepar) som bodde på en øy i sverige med noen tigre. Han hadde hatt dem siden de var små, de var helt tamme, og gikk fritt rundt på øya. Etter noen år måtte han gi dem bort til en dyrehage, fordi folk var redde for at de skulle rømme (svømme i land). Noen som husker?? 0 Siter
lex Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Ja, jeg husker det - men ikke detaljene. Tror programmet på tv het "Våre tigrer" - og at den ene tigeren het "Lillan". 0 Siter
Gjest Tigrer i Sverige Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Ja, jeg husker det - men ikke detaljene. Tror programmet på tv het "Våre tigrer" - og at den ene tigeren het "Lillan". Takk!!! Jan Lindblad het han. Og jeg er ikke gal (begynte å lure nå, nemlig) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.