Gjest datteraaa Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Muttern er noenogfemti og har nettopp blitt uføretrygdet. Hun er litt deprimert og finner på lite utover å se på tv og å isolere seg inne med husarbeid. Tenkte jeg skulle finne på en litt hobbypreget gave eventuelt kurs eller noe. Kan evt bli med henne på det. Noen forslag? 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Smykkelaging er jo poppis for tida da... 0 Siter
Gjest fotografering Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Mamma får digital-foto-kurs av meg til jul, jeg skal også gå. Smykkelaging. Oppussing av gamle vinduer i regi av folkemuseet. vevkurs. 0 Siter
Gjest datteraaa Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Smykkelaging er jo poppis for tida da... Får jeg kjøpt perler på nettet og levert før juleaften da, tro? Hvor bør en bestille slikt hen? 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Får jeg kjøpt perler på nettet og levert før juleaften da, tro? Hvor bør en bestille slikt hen? Begynner nok å bli litt sent, ville sjekket ut panduro.no, om en slags startpalkke eller noe. Finnes sikkert mange billigere steder hvis man skal plukke sjøl. Du har ikke hobbybutikk i nærheten da? 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Strømpebukseblomster? Du får kjøpt tynn ståltråd, og ellers alt som trengs for å få nydelige dekorasjoner av strømpebukser. Ut i naturen for å finne fine grener og greier å bruke. Brenne på tre? Du får kjøpt "brennmaskiner" sånn ala vi hadde på skolen. Ting til å brenne på er postkasser, dørskilt, møbler mm. Ut i naturen der også og finne fine stammer å skjære "plater" av. Maling av noe slag? Det er mange som koser seg med å pynte sopekoster, postkasser, trefat ol. Glasskjæring? Ikke så dyre de glasskjærermaskinene og glass har vi jo over alt. I forbindelse med i allefall noe av dette så finnes jo kurs, men det fine er vel at dette kan opphold en i timesvis hjemme. 0 Siter
Atene Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Får jeg kjøpt perler på nettet og levert før juleaften da, tro? Hvor bør en bestille slikt hen? Panduro er et greit sted å starte, ikke billigst, men de har det du trenger, og enkle startpakker. Kanskje det er en butikk i nærheten av deg? 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Akvarel maling! Jeg mister tid og rom når jeg holder på. Det kan være flott terapi for henne det. Likte hun å tegne så er det en bankers. 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Får jeg kjøpt perler på nettet og levert før juleaften da, tro? Hvor bør en bestille slikt hen? perleslottet.no Men jeg tviler på at du får det sendt før jul. 0 Siter
Gjest datteraaa Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Begynner nok å bli litt sent, ville sjekket ut panduro.no, om en slags startpalkke eller noe. Finnes sikkert mange billigere steder hvis man skal plukke sjøl. Du har ikke hobbybutikk i nærheten da? Er hobbybutikk der jeg bor. Tar en titt der ja! Takk til alle som kom med tips! 0 Siter
birdie Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Du må nesten grave litt i din egen hukommelse og se om du kan komme på noen aktiviteter som har gitt moren din ekstra glede. Jeg mener, "hobbyting" er rimelig vidtfattende - selv ville jeg elsket noe som hadde med fotografering eller tegning å gjøre, men en startpakke for smykkelaging hadde nok havnet innerst i roteskuffen... 0 Siter
Gjest scrappis Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Scrapbooking. Kortlaging. Kokkekurs. Språkkurs. Bunadsøm. Toving. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg ville dratt til Panduro hobbybutikken, og gjerne dratt med din mor dit også, så kan hun selv få se. Der har de masse ting hun kan lage, og går hun rundt og titter vil hun kunne få masse inspirasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.