Gå til innhold

"ømt" punkt på magen


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

I dag våknet jeg med en ømhet/smerte på et lite område ved siden av navlen. Det kjennes ømt når jeg trykker på det, og når jeg hoster. Også hvis jeg lener meg framover. Det kan kjennes som om noe strammer fra innsiden, nesten som om barnet klyper meg eller at navlesnoren blir dratt i. Høres sikkert merkelig ut, men jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Det er ubehagelig. Hva kan det være? Jeg er gravid i uke 32.Det har blitt verre utover dagen.Barnet har vært svært aktivt i dag. Morkaken ligger på fremre vegg. Er redd det kan være noe med morkaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Vad detta kommer sig av är inte lätt att veta men det kan vara barnet som har tryckt upp mot denna fläck. Det hörs ivarje fall ofarligt ut och du behöver inte söka doktor för detta om det inte skulle bli värre. Att det skulle vara något med moderkakan anser jag som mycket liten. Om det hade varit något galet med den, så är det vanligt att man blöder. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...