Gå til innhold

Når nettene blir lange

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor får jeg ikke lagt meg? Joda, det er fordi jeg må slappe av først, på dol :)

Dagene mot jul flyr nå. Har ikke helt kontroll men håper oversikten er bedre i morgen.

Er du klar for jula? Jeg er sjeleglad for at det er lørdag før søndag ;) (fri)

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

11

• ShitDiddelyDo

8

• Dorthe

6

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, egentlig. Bør bare shaine opp huset litt først, men gidder ikke ta noen rundvask av tak, vegger og golv.

Julaften skal feires hos våre respektive foreldre/familier, så slipper å pynte og handle og lage mat og styre.

Kjedeligste av alt er at jeg har blitt syk igjen, så jeg gidder ikke å gjøre noe. :P

Skrevet

Ja, egentlig. Bør bare shaine opp huset litt først, men gidder ikke ta noen rundvask av tak, vegger og golv.

Julaften skal feires hos våre respektive foreldre/familier, så slipper å pynte og handle og lage mat og styre.

Kjedeligste av alt er at jeg har blitt syk igjen, så jeg gidder ikke å gjøre noe. :P

Himmel, har ikke du nettopp vært syk da? Noen skal virkelig få gjennomgå... Flott at du er i mål ellers da, og kan gå til ferdig middag! God bedring!

hare1365380455
Skrevet

Jeg er klar for julen, men det er andre ting jeg ikke er klar for.... Jeg har noen store oppgaver som skal leveres i januar, så da blir det hengende over meg. :S

Skrevet

Vi skal ikke feire jul her, så jeg gidder ikke legge så mye innsats i husarbeid og sånn. Julegaver ble postet i dag, og det meste er klart nå. Skal bare lage litt mer julesnop for å ta med på julaften. Og så mangler vi et par julegaver.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Himmel, har ikke du nettopp vært syk da? Noen skal virkelig få gjennomgå... Flott at du er i mål ellers da, og kan gå til ferdig middag! God bedring!

Jo, har en dag igjen av penicillinkuren, så blir jeg pokker meg syk igjen. Nå er jeg så lei.

Vel vel, jeg har jo ikke noe å stresse etter, må jo bare handle inn litt mat til julehelga, så er alt i boks. :)

Skrevet

Jeg er klar for julen, men det er andre ting jeg ikke er klar for.... Jeg har noen store oppgaver som skal leveres i januar, så da blir det hengende over meg. :S

La julen komme å gå, så skal du se at energien kommer for fullt og oppgavene går som smurt :) "positiv tenking" vet du :) Gå innom blokka av og til, sett ned stikkord, så er du snart igang, håper jeg.

Skrevet

Skulle tro jul var Armagedon.

Det finnes knapt et innlegg her inne hvor julestress og julemas eller juleglede og jul, jul, jul ikke blir nevnt.

Fatter ikke hva som feiler folk. Hvor vanskelig er det?

Kjøp juletre. Kjøp gaver. Kjøp mat. Pynt.

Alt burde la seg gjøre på noen få timer.

Skrevet

Jo, har en dag igjen av penicillinkuren, så blir jeg pokker meg syk igjen. Nå er jeg så lei.

Vel vel, jeg har jo ikke noe å stresse etter, må jo bare handle inn litt mat til julehelga, så er alt i boks. :)

Torsdag kveld håper jeg å kunne si det samme som deg. Ikke sykdommen asså ;)

Skrevet

Vi skal ikke feire jul her, så jeg gidder ikke legge så mye innsats i husarbeid og sånn. Julegaver ble postet i dag, og det meste er klart nå. Skal bare lage litt mer julesnop for å ta med på julaften. Og så mangler vi et par julegaver.

Det blir straks mye enklere når man skal bort ja :) Flott!

Skrevet

Må alltid innom Dol før jeg legger meg, og har da en tendens til og bli sittendes ;o)

Tja, er vel sånn nesten i mål til jul. Stresser veldig lite med det, jula kommer uansett.

Akkurat nå sløver jeg på sofaen og ser film og doler samtidig.

Skrevet

Det finnes knapt et innlegg her inne hvor julestress og julemas eller juleglede og jul, jul, jul ikke blir nevnt.

Noen få timer? Jaja. Kanskje hvis man er ungkar eller ikke skal ha gjester i julen.

Skrevet

der sa du det:) jula er blitt stort sett stress, men jeg har meldt meg ut for noen år siden, kjøper jo julegaver da selvfølgelig jeg har jo barn, men synes maset om julen blir altfor mye..

nesten så man gleder seg mest til den er over, hehe... jeg koser meg faktisk mest i romjula, da kan jeg virkelig finne ro og har tid til ungene:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Torsdag kveld håper jeg å kunne si det samme som deg. Ikke sykdommen asså ;)

Det ordner seg nok. :)

God jul! :)

Skrevet

Hent bord, hent stoler, kjøp duk, husk nissegaver, gå med ungene på shopping, kjøpe tre, kjøpe mat, stryke tøy, rydde hus,levere gaver,gå på jobb, lage grøt-huske mandel ;), lage julekaker, huske alt av mat, re opp senger osv.

Ja jeg skulle gjerne tenkt som deg. Har folk som skal overnatte også og vil derfor allerhelst ha huset strøkent.

Lover å ikke julemase mere her på dol ;)

Skrevet

"Kjøp juletre. Kjøp gaver. Kjøp mat. Pynt"

Er akkurat slik jeg har gjort det, var vel gavene som tok mest tid.

Jeg stresser lite, det eneste var at jeg burde ha bakt mer med guttungen. Men vi kjøpte kaker på butikken vi, gode de også :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Enig.

Har sett ubegripelige mengder serier og dvd i det siste, og ikke gjort NOE julestressete, bortsett fra å kjøpe noen julegaver. Det var gjort på en ettermiddag. :)

Skrevet

Jeg gidder ikke la meg stresse opp så mye, jeg altså.

Gjøre rent gjør jeg som regel på fredager, så også denne uka. Da er det rent og greit til julaften.

Middagsgjester har vi ofte ellers i året også, så der er rutinene godt innarbeidet. Mannen har kontroll på selve middagen, og det viktigste er innkjøpt.

Mangler tre julegaver, og det rikelig med handledager igjen.

Da gjenstår juletre (torsdag) og juleøl med venner (i morgen for meg, fredag for mannen).

Og så blir det sannelig jul igjen, dere. Hurra! :o)

*smatter ivrig på ei pepperkake fra Ikea*

Skrevet

Hent bord, hent stoler, kjøp duk, husk nissegaver, gå med ungene på shopping, kjøpe tre, kjøpe mat, stryke tøy, rydde hus,levere gaver,gå på jobb, lage grøt-huske mandel ;), lage julekaker, huske alt av mat, re opp senger osv.

Ja jeg skulle gjerne tenkt som deg. Har folk som skal overnatte også og vil derfor allerhelst ha huset strøkent.

Lover å ikke julemase mere her på dol ;)

Oj, stryke... Hm, hva er det? ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...