Gå til innhold

Når nettene blir lange

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er ikke lei jeg altså. Men jeg blir veldig fort hekta på slike serier, medisinske.

Jeg omtrent gråt da BBCPrime sluttet og sende Casulty og Holby City.

Guttungen så ER hver kveld da han var nyfødt, mammaen var hekta ;o)

Ja, jeg og interesserer meg veldig for slike serier. Og House er jo interessant på flere plan, fordi hovedpersonen ikke er en typisk vellykket, perfekt, supermann-kjekkaslege. Rett og slett fascinerende! :)

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

11

• ShitDiddelyDo

8

• Dorthe

6

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, gaver tar tid. I alle fall hvis man prøver å finne de rette gavene, som ikke trenger å byttes...

Maten som skal handles inn og lages hvis man skal ha besøk flere dager i julen, blir også litt.

Baking. Litt bør man jo få til.

Julekort.

Pynting.

Jo, det går med mer enn noen få timer. Noen år er det morsomt,- andre år er det såvidt man orker å begynne på det...

Baking er også gjort på kort tid. Det som må heves lages om kvelden etter at unga har lagt seg (hvis de ikke vil være med å bake eller er for små til det), og resten gjøres dagen derpå.

Når det gjelder matlaginga er det vel ingen som har begynt å lage maten ennå. Men man vet jo aldri med dolere.

Det tradisjonelle er i hvert fall å kjøpe inn maten og lage den de dagene den skal spises, eventuelt anrette litt kvelden i forveien hvis det er snakk om store koltbord. Det er ikke vanskeligere å kjøpe inn til 15 person enn til 4 personer.

Folk flest er utrolig lite effektive, eller så bor det en Clark Griswold i utrolig mange av dere.

Skrevet

Jeg er ikke lei jeg altså. Men jeg blir veldig fort hekta på slike serier, medisinske.

Jeg omtrent gråt da BBCPrime sluttet og sende Casulty og Holby City.

Guttungen så ER hver kveld da han var nyfødt, mammaen var hekta ;o)

Blås i tekst. Serien er så bra at det tenker du ikke et øyeblikk på :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Enig! Så slipper man at teksten dekker over de blå øynene til House. *fnis*

Skrevet

Ja, jeg og interesserer meg veldig for slike serier. Og House er jo interessant på flere plan, fordi hovedpersonen ikke er en typisk vellykket, perfekt, supermann-kjekkaslege. Rett og slett fascinerende! :)

Jeg skulle til og bestille den nå, men visa hadde trøbbel. Får ta det i morgen.

Skrevet

Tja, kanskje jeg skal gjøre det.

Jeg har bare en fiks ide om den norske teksten. Dere får få meg på bedre tanker.

Skrevet

Dekker teksten over de blå øynene til House?

På min utgave pleier House å gå oppreist. :)

Skrevet

Er du sikker på at neste episode er 9.januar?

Nå ser jeg på grey's og den er kjedelig i forhold...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dekker teksten over de blå øynene til House?

På min utgave pleier House å gå oppreist. :)

NÆRBILDE da vettu! :)

Må få med seg alt! ;)

Skrevet

Tja, kanskje jeg skal gjøre det.

Jeg har bare en fiks ide om den norske teksten. Dere får få meg på bedre tanker.

Jeg tror det bare er vanen. Nå er det nesten slik at jeg irriterer meg hvis det er tekst. Øynene mine detter ned på teksten og da går jeg glipp av mye :o)

Skrevet

NÆRBILDE da vettu! :)

Må få med seg alt! ;)

Ah. Du ser den på pc-en og zoomer inn, ja.

Du er verre enn en fjortis med sin først porrfilm. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tror det bare er vanen. Nå er det nesten slik at jeg irriterer meg hvis det er tekst. Øynene mine detter ned på teksten og da går jeg glipp av mye :o)

Ja, det har jeg og lagt merke til. Litt uvant uten tekst i begynnelsen, men nå merker jeg ikke at det ikke er tekst engang.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ah. Du ser den på pc-en og zoomer inn, ja.

Du er verre enn en fjortis med sin først porrfilm. :)

Hihi, hysj med deg. :)

Jeg ser den på STORSKJERM, faktisk. Og nei, jeg zoomer ikke. Hvis du ikke har lagt merke til det, så er det både nærbilder og litt lenger unna-bilder på vanlige tv-serier. :)

Dessuten er jeg sikker på at du setter på pause av og til når Cuddy og Cameron er på skjermen. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg skulle til og bestille den nå, men visa hadde trøbbel. Får ta det i morgen.

Aha. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, får vi håpe. :)

Skrevet

Jeg er ikke vant med så mange gjester, Liker egentlig masse besøk, men selve middagene har jeg panikk (nærmest) for å mislykkes med. Men det går nok fint. Æ edår julekager æ å :)

Jeg elsker besøk, og det ordner seg alltids. Men det hjelper selvsagt å ha en mann som er superkokk. :o)

Skrevet

http://next-episode.net/House/show/86/overview.html

I følge denne siden er det 9. januar iallfall.

Jeg har Grey's sesong 1 på dvd, men jeg furter og vil ikke se på den. ;)

Det er ikke så lenge da, det klarer vi å vente.

Jeg holder på tredje sesongen av grey's. Det er ikke det samme nei, men ok å se mens jeg venter :o)

Skrevet

Ja, det har jeg og lagt merke til. Litt uvant uten tekst i begynnelsen, men nå merker jeg ikke at det ikke er tekst engang.

Jeg forsto det virkelig da jeg hadde polske undertekster en gang. Da trodde jeg at jeg skulle bli gal :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er ikke så lenge da, det klarer vi å vente.

Jeg holder på tredje sesongen av grey's. Det er ikke det samme nei, men ok å se mens jeg venter :o)

Ja, får vel bare smøre meg med tålmodighet. Noe jeg ikke er særlig flink til. :)

Gjest hvilken by var det?
Skrevet

Jeg er ikke vant med så mange gjester, Liker egentlig masse besøk, men selve middagene har jeg panikk (nærmest) for å mislykkes med. Men det går nok fint. Æ edår julekager æ å :)

E e a å edå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...