Gå til innhold

Jakten på kjærligheten - haha det stemte!

Anbefalte innlegg

Gjest røpe, røpe
Skrevet

Takk for det :) Det var meg som den gang røpet det hele. Det er ikke noe å lure på lenger, folkens :) Jeg snakket sant, skjønner dere.

Ser derimot ut til at en hel del har tatt det jeg skrev og brakt videre til se og hør, da...

Terje og dama han hadde før innspillingen, er svært seriøse....fortsatt! Syns fortsatt synd på karen.

Skrevet

Takk for det :) Det var meg som den gang røpet det hele. Det er ikke noe å lure på lenger, folkens :) Jeg snakket sant, skjønner dere.

Ser derimot ut til at en hel del har tatt det jeg skrev og brakt videre til se og hør, da...

Terje og dama han hadde før innspillingen, er svært seriøse....fortsatt! Syns fortsatt synd på karen.

Kjenner du dama hans?

Gjest røpe, røpe
Skrevet

Kjenner du dama hans?

Jeg vet godt hvem det er ja....Hun er en pen og flott dame. Noe yngre enn Terje.

Skrevet

Sannelig hadde du ikke rett, og det skjønte jeg når jeg så hvor distansert han var i forhold til de damene som flyttet inn hos han. Det er ganske logisk hvorfor han ikke valgte Kjersti men Karen. Det var en ørliten gnist mellom han og Kjersti. Så dersom han hadde valgt henne så kunne det jo ha blitt "farlig" i form av at det kunne ha utviklet seg til noe mer. Det ville jo ha ødelagt forholdet til den hemmelige dama. Synes at Karen har all grunn til å være ilter. Men Tv2 bør også dele på skylda. Dersom Terje ville trekke seg men ikke fikk det, så er det på en måte tv2 sitt ansvar også. Så i forrige uke reportasje om 2 andre bønder som hadde vært med i innledende runder. De var ganske kjekke, så det burde da ikke ha vært noe problem å bruke en av dem i stedet for Terje. Da kunne det kanskje ha blitt et annet og mer "fruktbart" resultat.....

Skrevet

Jeg synes egentlig litt synd på han Terje og jeg da.. Han var singel og tydelig på jakt etter dame, meldte seg på bonderomantikken.. så møter han drømmedama!! Vil naturlig nok trekke seg fra programmet noe Tv2 sier nei til så han må gjennomføre.. (gudene vet hva de får av bøter ol for å trekke seg fra sånne kontrakter, bryte taushetsplikt etc) Kan jo ikke være noen spesielt god følelse for han heller da.. for å ikke snakke om samvittigheten og samtidig måtte gjennomføre...

Skrevet

Jeg vet godt hvem det er ja....Hun er en pen og flott dame. Noe yngre enn Terje.

Okei :-)

Jeg kjenner noen som kjenner osv.. (kan ikke røpe mer) ;-)

Skrevet

Sannelig hadde du ikke rett, og det skjønte jeg når jeg så hvor distansert han var i forhold til de damene som flyttet inn hos han. Det er ganske logisk hvorfor han ikke valgte Kjersti men Karen. Det var en ørliten gnist mellom han og Kjersti. Så dersom han hadde valgt henne så kunne det jo ha blitt "farlig" i form av at det kunne ha utviklet seg til noe mer. Det ville jo ha ødelagt forholdet til den hemmelige dama. Synes at Karen har all grunn til å være ilter. Men Tv2 bør også dele på skylda. Dersom Terje ville trekke seg men ikke fikk det, så er det på en måte tv2 sitt ansvar også. Så i forrige uke reportasje om 2 andre bønder som hadde vært med i innledende runder. De var ganske kjekke, så det burde da ikke ha vært noe problem å bruke en av dem i stedet for Terje. Da kunne det kanskje ha blitt et annet og mer "fruktbart" resultat.....

Jeg hadde ikke intrykket av at det var gnist mellom Kjersti og Terje. Det var vel bare hun som var _veldig_ intressert? Det er klart det var vanskeligere for samvittigheten å invitere henne med på tur, hun var mer følsom og mer forelska enn Karen.

Gjest anonym sambygding
Skrevet

*hehe* det var den tynneste bevisførselen jeg har sett på en stund. Se&Hør har mottatt flere tips om rykter=påstanden er sann.Verden vil bedras :-)

Han gjemmer ihvertfall dama ganske godt hvis han har noen.

Skrevet

*hehe* det var den tynneste bevisførselen jeg har sett på en stund. Se&Hør har mottatt flere tips om rykter=påstanden er sann.Verden vil bedras :-)

Han gjemmer ihvertfall dama ganske godt hvis han har noen.

Bare vent ;-)

Skrevet

Han der gamlingen der er ikke helt god. Fatter virkelig ikke hva de så i han. :S

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1166621806' post='3441379]

Han der gamlingen der er ikke helt god. Fatter virkelig ikke hva de så i han. :S

Han er omtrent på min alder og jeg liker ham heller ikke. Ville ikke hatt ham om han var den eneste mannen i verden. Ekkel type.

Skrevet

Han er omtrent på min alder og jeg liker ham heller ikke. Ville ikke hatt ham om han var den eneste mannen i verden. Ekkel type.

Han var skummel.

Men han hadde en fin katt, så jeg ;-)

Skrevet

Jeg synes han virker som en gammel gris. Så du det blikket da hun kom i det kostymet? Det var vel hun Karen som skulle ha date med han.. :S

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1166623499' post='3441443]

Jeg synes han virker som en gammel gris. Så du det blikket da hun kom i det kostymet? Det var vel hun Karen som skulle ha date med han.. :S

Helt enig, han er en gammel gris.

Skrevet

Han var skummel.

Men han hadde en fin katt, så jeg ;-)

He he.. Sikkert derfor de likte han så godt ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1166623942' post='3441454]

He he.. Sikkert derfor de likte han så godt ;)

Ja, det var veldig formildende :) Den var stripete og fin...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...