Gå til innhold

Sjokkerende voldtektstall igjen.Gammel artikkel..Hvor er de nye tallene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det verste er vel at det ikke er sjokkerende. Dette er jo noe "alle" vet, men ingen tør snakke om.

Stemplet "rasist" sitter løst. For en politiker betyr det en politisk død.

Voldtektsofre er for PKere, SOS rasisme og andre sosialister små offer for et flerkulturelt samfunn. Det er lett å ofre andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver "vi kommer aldri til å begrense innvandringa"...ikke i Norge og ikke andre steder.

Jeg antar du er klar over at innvandringen er ganske så politisk styrt i dag? Og at nivået på fremmedkulturell innvandring (utenom EØS) er et resultat av valg som norske politikere gjør?

Det er mulig du mener at norske politikere aldri vil velge å redusere fremmedkulturell innvandring fra dagens nivå? Det er også mulig du mener at det er noe skjebnebestemt over dette, at vi skal oversvømmes av fremmedkulturelle, og at vi ikke kan gjøre noe med det?

Hva mener du?

"Jeg antar du er klar over at innvandringen er ganske så politisk styrt i dag? Og at nivået på fremmedkulturell innvandring (utenom EØS) er et resultat av valg som norske politikere gjør?"

Ja, men vi har også de generelle anbefalingene fra FN å forholde oss til.

Og tror du noen gang Norge vil vike langt fra disse?

Jeg søkte for å finne noen tall, og det ser også ut som om nordmenn flest er positivt innstilt til å følge FNs anmodninger, samt faktisk øke flyktningkvoten.

http://tinyurl.com/create.php

Skrevet

Vi kunne starte med 24 årsgrense og et tilhørende tilknytningskrav for familegjenforening.Om godt integrerte 2 generasjonsinnvandrere finner seg en ung muslim her i norge vil man både bremse tempoen i innvandringen slik at integreringen går bedre.

Hovedargumentet for disse lovendringene er i dag stortsett for å forhindre tvangsekteskap og at barn blir plassert lengre tid i hjemlandet.Det er det de sier utdad ihvertfall . Altså det er en win win situasjon.

Tror egentlig at folk vil hjelpe fattige og forfulgte , men så ser de at flykaprere og mullah krekar får bli her,mens den afghanske nabofamilien som er kjempehyggelige og godt integrerte blir deportert. Strider mot folks vanlige rettferdighetssans.

"Tror egentlig at folk vil hjelpe fattige og forfulgte , men så ser de at flykaprere og mullah krekar får bli her,mens den afghanske nabofamilien som er kjempehyggelige og godt integrerte blir deportert. Strider mot folks vanlige rettferdighetssans."

Jeg er naturligvis enig. Det er kun myndighetene som forstår hvordan unger kan sendes ut av landet mens flykaprere og Krekar får bli.

Skrevet

Det verste er vel at det ikke er sjokkerende. Dette er jo noe "alle" vet, men ingen tør snakke om.

Stemplet "rasist" sitter løst. For en politiker betyr det en politisk død.

Voldtektsofre er for PKere, SOS rasisme og andre sosialister små offer for et flerkulturelt samfunn. Det er lett å ofre andre.

Uansett så får man følelsen av at grunnen til at opprinnelsesland etc ikke blir oppgitt lenger er fordi myndigheter og media er livredde for at det skal komme svarte pletter på bildet av det flerkulturelle samfunn og hvor berikende det er.

I svenske medier i dag så rapporteres ikke opprinnelsesland eller etnisk opprinnelse punktum i forbindelse med kriminalitet.

Skrevet

"Jeg antar du er klar over at innvandringen er ganske så politisk styrt i dag? Og at nivået på fremmedkulturell innvandring (utenom EØS) er et resultat av valg som norske politikere gjør?"

Ja, men vi har også de generelle anbefalingene fra FN å forholde oss til.

Og tror du noen gang Norge vil vike langt fra disse?

Jeg søkte for å finne noen tall, og det ser også ut som om nordmenn flest er positivt innstilt til å følge FNs anmodninger, samt faktisk øke flyktningkvoten.

http://tinyurl.com/create.php

Antall kvoteflyktninger ligger på rundt 1000 pr. år. Dette er en veldig liten del av den samlede, fremmedkulturelle innvandring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...