Gå til innhold

Kan jeg gi en liten gave til kollegaene mine?

Anbefalte innlegg

Gjest Helledussen
Skrevet

Begynte i en jobb for tre måneder siden. Miljøet her er forferdelig dårlig. Jeg forholder meg nøytral til det hele, men de har stadig vekk oppvaskmøter - og jeg er også sikker på at jeg blir baktalt. Mest sannsynlig fordi jeg holder munnen min lukket og velger å ikke delta i sladderet...

Nå tenkte jeg at jeg skal gjøre det jeg kan her på jobb. Har hittil vært positiv og blid og gjort det jeg kan for å oppmuntre de andre. I tillegg vurderer jeg nå å gi dem en liten julegave - bare en liten ferrero rocher eller noe lignende? Også med et lite påklistret kort om ønske om en god jul og et godt samarbeid i 2007?

Blir det for dumt?

har tidligere gitt en blomst til en person jeg syns var møkka-person, men etter jeg gjorde det, snudde alt seg. Dama åpnet seg opp og det viste seg at det var grunner for hvorfor hun var så gretten.

Noen ganger er det jo ok å vende det annet kinn til..? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...